Lynott Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Ska slänga in några nya bilder ifrån kameran, men när jag kopplar in den i datorn hittar den inget, samma sak med iPoden, mobilen osv. . Spanade lite på egen hand och men hjälp av en kompis och fann allt "normalt" enligt google. Kollar jag in på "Enheter & Skrivare" hittar jag min kamera under "Ospecificerat" och tja, kan inte göra så mycket mer än att stirra på den, kan inte uppdatera den eller liknande och kan heller inte komma åt några bilder eller nått. Har testat att [citat]Testa och högerklicka på "den här datorn" välj sen "Hantera" sen "diskhantering" där ska din Ipod ligga eller va du nu stoppar in, sen får du sätta en enhetsbeteckning och ta öppna[/citat] Men kom inte till vidare till något, testade att få en volym på den men den sa ifrån och sade att jag var tvungen att uppdatera vyn eller nått först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Provat alla USB portar? När slutade det fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jag köpte en ny dator, problemet kom direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Installerat alla drivrutiner för moderkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Låter helt klart som om det fattas drivrutiner för antingen moderkortet eller... Aa, moderkortet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Om din dator är helt ny så ska du lämmna tillbaka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Installerat alla drivrutiner för moderkortet? Låter helt klart som om det fattas drivrutiner för antingen moderkortet eller... Aa, moderkortet :o Ingen aning, kommer inte dom automatiskt? Och hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Låter helt klart som om det fattas drivrutiner för antingen moderkortet eller... Aa, moderkortet :o Ingen aning, kommer inte dom automatiskt? Och hur gör jag det? Har du en märkesdator såsom Dell, HP m.m. så gå in på deras hemsida och sök på modellen du köpte.Byggde du egen så ta reda på vem som tillverkat ditt moderkort, gigabyte, MSI m.m. och gå in på deras hemsida och tanka drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 (redigerat) Är okunnig inom datorer så ni får ursäkta. Jag har http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=451108 det, jag köpte det på komplett Säger mig inte speciellt mycket däremot. Redigerat 11 Februari 2010 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 brukar man inte få med en cd med drivruntiner? jag fick min data för 1 vecka sedan och då va de drivisar på cd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) brukar man inte få med en cd med drivruntiner? jag fick min data för 1 vecka sedan och då va de drivisar på cd iafDessa brukar vara gamla drivrutiner och kanske inte har viktiga uppdateringar som krävs. Huromshelst, gå in på http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Sök på P5QPL-AM uppe till vänster och välj ditt operativsystem så får du fram alla tillgängliga nedladdningar. Om det här inte funkar, öppna din dator och se till så du kopplat in ev. externa strömförsörjningar till USB-portarna. Med tanke på att du kopplat in allt själv kan det vara så att du glömt någon strömförsörjning så det inte funkar korrekt. Redigerat 12 Februari 2010 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Snackade med några "nördar" på både forum och i klassen och alla sade att jag inte behövde några uppdateringar och att det kunde knasa sig om jag uppdaterade i onödan. Kanske var lite otydlig- jag köpte den ihopbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.