Hoppa till innehåll

Team På Hg/ss


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tkr du, varför?? :o

( det var inte schysst :angry: )

För att du har 2 elektrik attaker, och thunderpunch är physical, och ampharos har dålig attack.

 

Hade jag varit dig, så hade jag bytat antingen thunder wave med rain dance, eller thunder mot thunderbolt. Och dessutom byta thunderpunch med signal beam, eller Powergem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tkr du, varför?? :o

( det var inte schysst :angry: )

För att du har 2 elektrik attaker, och thunderpunch är physical, och ampharos har dålig attack.

 

Hade jag varit dig, så hade jag bytat antingen thunder wave med rain dance, eller thunder mot thunderbolt. Och dessutom byta thunderpunch med signal beam, eller Powergem.

 

Tack för tipset!! :thanks: Jag har bytt ut thunder mot thunderbolt jag vill inte byta ut thunderpunch (en favoritattack) och när jag fångar legendariska använder jag alltid thunderwave. Den har hjälpt mig med (alla utan masterball) Lugia ho-oh moltres articuno zapdos mewtwo och suicune :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt ta mig an Battle Fronteir med dessa tre(inte riktigt färdig):

 

Hitwall(Aron) lv:50

Item: Lum Berry

Attacker: Iron Head, Rest, Recycle/Iron Defense, Stone Edge/Rock Tomb.

 

Sceptor(Sceptile) lv:50

Item: Scope Lens

Attacker: Leaf Blade, X-Scissors, Screech, Quick Attack.

 

Spike(Omastar) lv:50

Item: Oklart

Attacker: Spike Cannon, Oklart, Oklart, Oklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tkr du, varför?? :o

( det var inte schysst :angry: )

För att du har 2 elektrik attaker, och thunderpunch är physical, och ampharos har dålig attack.

 

Hade jag varit dig, så hade jag bytat antingen thunder wave med rain dance, eller thunder mot thunderbolt. Och dessutom byta thunderpunch med signal beam, eller Powergem.

 

Tack för tipset!! :thanks: Jag har bytt ut thunder mot thunderbolt jag vill inte byta ut thunderpunch (en favoritattack) och när jag fångar legendariska använder jag alltid thunderwave. Den har hjälpt mig med (alla utan masterball) Lugia ho-oh moltres articuno zapdos mewtwo och suicune :D

 

Asså jag tror inte riktigt du förstår... Thunderpunch är VÄRDELÖS på Ampharos, då den är physical och Ampharos använder sp atk. Han har 75 i atk, och 115 i Sp atk.

Men håller med dig, Thunderwave är en fin atk, eftersom man alltid får börja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...