cubone Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 sry för en massa off topic :) men istället för att göra en ny tråd så vill jag fråga er som har HG/SS hur långt har ni kommit? vilka pokemon har ni? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Klarade det igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) är inloggar 24/7 och om du nu tkr jag är så kaxig så kanske man kan få bjuda på en arceus :PDet är lugnt, tack. Men däremot kan vi ta en match? Redigerat 6 April 2010 av Euphoria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kingdra lv69 dragon pulse, hydro pump, ice-beam, surf. Meganium lv68, Earthquake, Energy ball, Iron Tail, Body slam. Scissor lv66, X-sissor, Wing-Attack, Iron Head, Swords Dance. Tyranitar lv70 Earthquake, Dragon Claw, Stone Edge, Crunch. Charizard lv72, Aerial Ace, Flare Blitz, Flamethrower, Outrage. Raichu lv67, Volt Tackle, Thunderbolt, Iron tail, Focus Blast. har också: Donphan lv65 Earthquake, Rollout, Giga Impact, Stone Edge. Kingler lv63 Crabhammer, Guillotine, Dig, Stomp. Snorlax lv64 Focus Punch, Yawn, Bellt Drum, Rest. Dragonite lv60 Wing Attack, Dragon rush, Giga Impact, Steel Wing. Deoxys Attack ( äkta EVENT!) lv65 Psychic, Superpower, Shadow Boll, Thunderbolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Bayleef lvl 16 Egg Den där blomman vad den nu heter lvl 3 Sentret lvl 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Iallafall Dragonite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Mitt team just nu: Poliwhirl Lv. 51 Bubblebeam Body slam Hypnosis Hydropump Electabuzz lv. 47 Strength Discharge Low kick Thunderbolt Honchkrow Lv. 43 Faint attack Night shade Shadowball Fly Scyther Lv. 45 Rock smash Wing attack X-scissor Night slash Steelix Lv. 44 Slam Curse Iron tail Rock throw Typhlosion Lv. 46 Rollout Flamethrower Flame wheel Lava Plume Ngn som har något tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Mitt team just nu: Poliwhirl Lv. 51 Bubblebeam Body slam Hypnosis Hydropump Electabuzz lv. 47 Strength Discharge Low kick Thunderbolt Honchkrow Lv. 43 Faint attack Night shade Shadowball Fly Scyther Lv. 45 Rock smash Wing attack X-scissor Night slash Steelix Lv. 44 Slam Curse Iron tail Rock throw Typhlosion Lv. 46 Rollout Flamethrower Flame wheel Lava Plume Ngn som har något tips? Ja, använd bara en attack av varje typ på varje pokemon. Förutom Status attacker då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Ampharos lvl 47 thunder, thunderpunch, thunderwave och discharge Feraligatr lvl 48 hydrocannon, surf, crunch, ice fang Lugia lvl 48 extrasensory, hydropump, dragon pulse, aeroblast Snorlax lvl 50 giga impact, crunch, block, rollout Togetic lvl 41 (kan inte hitta shiny stone :angry: ) magical leaf, acient power, extrasensory, shadow ball Pidgeot lvl 40 gust, wingattack, pluck, fly klarade Johto ligan idag (dock utan min snorlax.) :D känner mig stolt. Redigerat 25 April 2010 av Zakuza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Du kan köpa en Shiny Stone för Pokéathlon-poäng i vissa dagar av veckan när du har National Dex, eller så kan du hitta en i National Park om du har Rock Climb (efter att du har fått alla badges). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Ampharos lvl 47 thunder, thunderpunch, thunderwave och discharge Feraligatr lvl 48 hydrocannon, surf, crunch, ice fang Lugia lvl 48 extrasensory, hydropump, dragon pulse, aeroblast Snorlax lvl 50 giga impact, crunch, block, rollout Togetic lvl 41 (kan inte hitta shiny stone :angry: ) magical leaf, acient power, extrasensory, shadow ball Pidgeot lvl 40 gust, wingattack, pluck, fly klarade Johto ligan idag (dock utan min snorlax.) :D känner mig stolt. [/ Din Ampharos suger ju :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg