Rhino Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Asså vad har ni för vapen när ni får stora killstreaks som Tactical Nuke och chopper Gunner? Vapen? Perks Attachments? säg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 ACR (ljuddämpad), UMP(ljuddämpad) eller Barret 50. cal Scavenger Pro Stopping Power eller Cold-Blooded Ninja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Samma som xpliT fast Hardline fungerar också bra istället för SP eller cold blooded. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Barrett .50cal med xtended mags(för tillfället) Spas12 med FMJ Claymore& Flash x2 SoH Pro SP Pro Commando Pro Inget speciellt Citerar: "The gun doesn't make the shooter" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Barrett .50cal med xtended mags(för tillfället) Spas12 med FMJ Claymore& Flash x2 SoH Pro SP Pro Commando Pro Inget speciellt Citerar: "The gun doesn't make the shooter" Hah, testade nästan allt, förutom EM. Grymt ju. samma med dej xpliT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Mp5k Marathon Lightweight Commando (pro..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 TAR-21 silenced, stinger semtex, stun x2 marathon stopping power steady aim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 classerna jag nukat med: Intervention FMJ spas-12 grip claymore flash scavenger pro stopping pover pro stady aim pro ACR silencer AA-12 samtex/claymore flash scavenger PRO stopping pover pro stady aim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 classerna jag nukat med: Intervention FMJ spas-12 grip claymore flash scavenger pro stopping power pro steady aim pro ACR silencer AA-12 semtex/claymore flash scavenger PRO stopping power pro steady aim lär dig stava Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 classerna jag nukat med: Intervention FMJ spas-12 grip claymore flash scavenger pro stopping power pro steady aim pro ACR silencer AA-12 semtex/claymore flash scavenger PRO stopping power pro steady aim lär dig stava I beg to differ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) classerna jag nukat med: Intervention FMJ spas-12 grip claymore flash scavenger pro stopping power pro steady aim pro ACR silencer AA-12 semtex/claymore flash scavenger PRO stopping power pro steady aim lär dig stava I beg to differ. jag ändrade så att där var rättstavat. om du tittar på hans egen post så ser du att där är skillnad. det var inga stora fel men stady aim? samtex? visst man fattar vad där står men jag störde mig ändå lite på det. Redigerat 22 Februari 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 classerna jag nukat med: Intervention FMJ spas-12 grip claymore flash scavenger pro stopping power pro steady aim pro ACR silencer AA-12 semtex/claymore flash scavenger PRO stopping power pro steady aim lär dig stava I beg to differ. jag ändrade så att där var rättstavat. om du tittar på hans egen post så ser du att där är skillnad. det var inga stora fel men stady aim? samtex? visst man fattar vad där står men jag störde mig ändå lite på det. Två slarvfel och du måste klaga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg