DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 hur kommer man till första gymmet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Om det är gymmet vid första staden så gör så här: Gå ut från första staden sen fortsätter du ner för en bro, sen när du kommer ut i parken går du i Nordvästlig riktning fram till Leomon. (Är inte helt säker det var jätte längesedan jag spelade det.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 är det roligt ska kanske köpa det är det som 1:an :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 jag tycker digimon och pokèmon är töntigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 samma här :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Onödiga inlägg scratch och new jooles!!! :evil: Jag har aldrig spelat Digimon 2003. Vad gör man och vad går det ut på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tycker digimon inte töntigt det e ganska kul iallafall 2003 men det e as svårt när man kommer till öknen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg