Hoppa till innehåll

2012 Har Spårat Ur Totalt!


Saddam

Rekommendera inlägg

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Går inte nära såna byggnader.

Och kristna går inte nära... vetenskapslabb eller vadsomhelst eftersom de anser att de har fel. Om du vill ha en så rätt uppfattning som möjligt ska du lyssna på allting och inte filtrera något, precis som kristna gör.

 

Intervjun på den där länken var ganska intressant faktiskt, läs den och tänk efter vem som har mest vett i sig.

Att svara "Folk är galna" när 2 miljarder människor inte håller med honom är, tja, då är det väl han som är galen egentligen.

 

Men nu ska vi inte gå så mycket off-topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Går inte nära såna byggnader.

Och kristna går inte nära... vetenskapslabb eller vadsomhelst eftersom de anser att de har fel. Om du vill ha en så rätt uppfattning som möjligt ska du lyssna på allting och inte filtrera något, precis som kristna gör.

 

Intervjun på den där länken var ganska intressant faktiskt, läs den och tänk efter vem som har mest vett i sig.

Att svara "Folk är galna" när 2 miljarder människor inte håller med honom är, tja, då är det väl han som är galen egentligen.

 

Men nu ska vi inte gå så mycket off-topic.

 

Att tro på någonting som inte finns (veteskapligt bevisat), är slöseri med tid. Men visst, vill du tro på gud i 50 år till, varsågod.

 

 

OnT: De flesta människor blev nog mer hysteriska efter filmen 2012. Men till vilken nytta? Tänk dig om man hoppar av skolan nu och lever tattare. Och sen 2012 så bevisas det att den teorin inte stämde. Jaha, då har man slösat bort sin tid på ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går inte nära såna byggnader.

Och kristna går inte nära... vetenskapslabb eller vadsomhelst eftersom de anser att de har fel. Om du vill ha en så rätt uppfattning som möjligt ska du lyssna på allting och inte filtrera något, precis som kristna gör.

 

Intervjun på den där länken var ganska intressant faktiskt, läs den och tänk efter vem som har mest vett i sig.

Att svara "Folk är galna" när 2 miljarder människor inte håller med honom är, tja, då är det väl han som är galen egentligen.

 

Men nu ska vi inte gå så mycket off-topic.

 

Att tro på någonting som inte finns (veteskapligt bevisat), är slöseri med tid. Men visst, vill du tro på gud i 50 år till, varsågod.

 

 

OnT: De flesta människor blev nog mer hysteriska efter filmen 2012. Men till vilken nytta? Tänk dig om man hoppar av skolan nu och lever tattare. Och sen 2012 så bevisas det att den teorin inte stämde. Jaha, då har man slösat bort sin tid på ingenting.

 

Och folk ska inte tro jorden är rund INNAN det är vetenskapligt bevisat! :) Även fast alla fiskare visste nog att jorden var rund.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen kan ju säga vad som kommer hända 21 Dec 2012, men man kan säga vad som inte kommer hända.

 

#Polerna kommer INTE att skifta, det är en omöjlighet på ca 2 år.

 

Och en massa andra saker, hinner inte skriva mer nu, men kommer med mer sen men ska käka nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att tro på någonting som inte finns (veteskapligt bevisat).

Jag har aldrig hört talas om något sånt bevis.

Om jag flyger till månen och ser en rosa elefant där har jag bevisat att det finns rosa elefanter på månen, men ingen kommer tro på det fastän jag bevisat det. Det finns personer som påstår sig bevisat att gud inte finns, det finns också personer som bevisat att han finns. Vad som är bevis och inte är mer individuellt än man kan tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen kan ju säga vad som kommer hända 21 Dec 2012, men man kan säga vad som inte kommer hända.

 

#Polerna kommer INTE att skifta, det är en omöjlighet på ca 2 år.

 

Och en massa andra saker, hinner inte skriva mer nu, men kommer med mer sen men ska käka nu

Och Jesus kommer INTE komma till jorden. Man kan inte säga vad som INTE kommer hända. Polerna kan skifta på något sätt väldigt fort innan 2012, en komet kan träffa jorden som vi inte upptäckt. osv osv. hinner inte skriva mer nu, men kommer INTE skriva mer sen men har käkat nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Ok, jag formulerade mig dåligt, men syd polen och nord polen kan INTE byta plats innan 2012, ett sånt skift tar flera tusen år.

Vad är det som talar emot att det inte skulle kunna ske på 2 år?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, jag formulerade mig dåligt, men syd polen och nord polen kan INTE byta plats innan 2012, ett sånt skift tar flera tusen år.

Enligt vad vi vet känner till idag ja. Återigen går framtiden inte att förutsäga (med dagens teknik).

Jag har för mig jag hörde för några månader sen att de börjat skifta redan, minns inte var jag hörde däremot. Går antagligen att googla fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, jag formulerade mig dåligt, men syd polen och nord polen kan INTE byta plats innan 2012, ett sånt skift tar flera tusen år.

Om nu inte jordens kärna skulle hamna ur balans av en stor jävla jordbävning som når ändå ner förbi all lava och in i kärnan! Det finns alltid en chans att det händer innan 2012.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Ok, jag formulerade mig dåligt, men syd polen och nord polen kan INTE byta plats innan 2012, ett sånt skift tar flera tusen år.

Enligt vad vi vet känner till idag ja. Återigen går framtiden inte att förutsäga (med dagens teknik).

Jag har för mig jag hörde för några månader sen att de börjat skifta redan, minns inte var jag hörde däremot. Går antagligen att googla fram.

 

Ja, polerna har redan börjat skifta. Fast jag vet inte om jag ska tro på detta:

 

http://survive2012.com/index.php/geryl-pole-shift.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...