Encoder Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Tjenare, Finns det några som spela Fiesta Online på den här sidan :P? Själv spelar jag på "Bijou" Och min högsta char är en 70 fighter.. Lite kort fakta om spelet ni som kanske vill börja spela det. Man kan bli upp till lvl 105. Klasser: Cleric,Mage,Archer och Fighter. Hemsida: www.outspark.com EDIT: Fråga mer saker till mig i denna tråd om ni vill börja spela, Eller skicka PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Det skulle vara kul om du kunde förklara lite mer detaljerat. Redigerat 13 Februari 2010 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det skulle vara kul om du kunde förklara lite mer detaljerat.Fråga på bara, Så säger jag svaren... Jag visste inte vad jag skulle skriva :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Spelade förut, har inte haft tid nu på senaste. Rätt kul, svampen är kunglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Spelade förut, har inte haft tid nu på senaste. Rätt kul, svampen är kunglig.Nice, Vilken server :P? Och vilka lvlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ja jag spelar det ^_^ har en level 16 mage level 15 Fighter och en level 15 cleric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ja jag spelar det ^_^ har en level 16 mage level 15 Fighter och en level 15 clericHehe :P, Jag har en 70 fighter som jag sa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ingen mer som spelar :o? Det är ju 3 miljoner som spelar Fiesta Online och 2 pers på fuska.se >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det ser ganska intressant ut. Men jag kan inte spela just nu, för polares dator är inte så stark och vi brukar testa mmo med varandra. :P http://fiesta.outspark.com/ <--- Om någon undrar hur det verkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Kan säga att det är rätt tråkigt o; Ser plastigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Kan säga att det är rätt tråkigt o; Ser plastigt ut. Det är kul.. Om man är bra eller dålig så är det ändå kul. Förresten det ska likna lite manga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag har tänkt börja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.