MaryJane Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det är så här. Ibland när jag spelar musik brukar typ 1 - 2st av mina högtalare brusa. Men dem gör det bara ibland, inte hela tiden. Betyder det att dem är trasiga och att jag måste köpa nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Låter som att kontakten glappar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Antar att du som sagt har en sladd som sitter lite lös, sen har du säkert sladdarna på golvet och råkar komma åt dom med foten eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Är nog att kontakten glappar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Det kan ligga något i det. Just nu funkar alla som vanligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Har du en bärbar datorn som högtalarna är kopplade till? För i så fal så brukar det brusa i högtalarna när den är kopplad till ett nät (el uttag). Då transformatorn stör ljudet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.