Hayna Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Ja som titeln säger jag vill ha ett program som tror heter Daw elr Dow alltså en förkortning på det kan man ladda ner mobil spel.Måste ha en jar fil från datan till mobilen. Den som kan länken till downloaden kan svara :P tack i förväg :D Fort svara! Ändrat:Dow inte Daw Redigerat 15 Februari 2010 av Hayna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ja som titeln säger jag vill ha ett program som tror heter Daw elr Dow alltså en förkortning på det kan man ladda ner mobil spel.Måste ha en jar fil från datan till mobilen. Den som kan länken till downloaden kan svara :P tack i förväg :D Fort svara! Ändrat:Dow inte Daw Ingen som vet? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Ja som titeln säger jag vill ha ett program som tror heter Daw elr Dow alltså en förkortning på det kan man ladda ner mobil spel.Måste ha en jar fil från datan till mobilen. Den som kan länken till downloaden kan svara :P tack i förväg :D Fort svara! Ändrat:Dow inte Daw Ingen som vet? :( ne men man kan ladda ner spel på mobile9.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Ja som titeln säger jag vill ha ett program som tror heter Daw elr Dow alltså en förkortning på det kan man ladda ner mobil spel.Måste ha en jar fil från datan till mobilen. Den som kan länken till downloaden kan svara :P tack i förväg :D Fort svara! Ändrat:Dow inte Daw Ingen som vet? :( ne men man kan ladda ner spel på mobile9.com Den sidan vet jag men jag vill ha ett program till mobilen som jag kan ladda ner därifrån istället för att koppla in usb kabeln till datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 m.mobile9.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Vill inte slösa på pengar till mobilen 24 kr per dag xD Så vill ha ett program som är gratis och använder till mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Vill inte slösa på pengar till mobilen 24 kr per dag xD Så vill ha ett program som är gratis och använder till mobilen Men smart man kan vara, allting som man är uppkopplad till nätet med mobilen kostar. Det beror inte på vad det är för program utan det är din operatör som "tar" pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Det enda som är GRATIS är att du använder din USB-kabel, bluetooth eller wifi på din telefon. Allt annat kommer kosta pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Det enda som är GRATIS är att du använder din USB-kabel, bluetooth eller wifi på din telefon. Allt annat kommer kosta pengar. Hur gör man då när man använder USB Kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Det enda som är GRATIS är att du använder din USB-kabel, bluetooth eller wifi på din telefon. Allt annat kommer kosta pengar. Hur gör man då när man använder USB Kabel? koplar den ena änden i datorn o den andra i mobilen ?kopla in den sen väljer du mediaöverföring på mobilen sen öppnar du Den här datorn använder du den precis som ett USB minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Det enda som är GRATIS är att du använder din USB-kabel, bluetooth eller wifi på din telefon. Allt annat kommer kosta pengar. Hur gör man då när man använder USB Kabel? koplar den ena änden i datorn o den andra i mobilen ?kopla in den sen väljer du mediaöverföring på mobilen sen öppnar du Den här datorn använder du den precis som ett USB minne. Sen är det bara att gå in på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Det enda som är GRATIS är att du använder din USB-kabel, bluetooth eller wifi på din telefon. Allt annat kommer kosta pengar. Hur gör man då när man använder USB Kabel? koplar den ena änden i datorn o den andra i mobilen ? kopla in den sen väljer du mediaöverföring på mobilen sen öppnar du Den här datorn använder du den precis som ett USB minne. Sen är det bara att gå in på internet? Med usb för du över något från datorn till mobilen, alltså du laddar ner skiten till datorn (GRATIS...!) sedan för du över det genom usb (likaså det GRATIS...!) till din mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.