Champagne Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Ja, som titeln säger... Vad skulle du göra om du kunde förbättra runescape? Själv skulle jag låsa upp mer platser som free-players kan gå till... Ganska tråkigt att bara gå till Lumbridge, Varrock Falador, Edgeville, port sarim osv... Jag skulle dock göra att när man hugger rune essence... Att dom blev som en note så att man kan stå där och slippa gå till banken 24 7 Nu vill jag höra era åsikter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit.Asså shit? Dom la till trade limit av en anledning, för att stoppa RWT. Om jag fick ändra runescape? hmm....................................ta bort ivy's+ta bort alla som fick 99 genom ivy's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Göra så att det blev som det var 2007 men man kunde välja mellan gamla och nya grafiken, sen så skullle de flesta questen som kommit sen dess vara kvar + lite till nya grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Göra så att det blev som det var 2007 men man kunde välja mellan gamla och nya grafiken, sen så skullle de flesta questen som kommit sen dess vara kvar + lite till nya grejer.Det kan man ju göra nu också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit.Asså shit? Dom la till trade limit av en anledning, för att stoppa RWT. Om jag fick ändra runescape? hmm....................................ta bort ivy's+ta bort alla som fick 99 genom ivy's. Nää. :( Jag är ju en av dem. Jag skulle fixa tillbaka gamla wildy pking, ta bort trade limits och alla som merchar ska bannas. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Nya f2p quests -,- Nerladdningsbar version med bättre grafik borde nice Redigerat 15 Februari 2010 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Göra så att det blev som det var 2007 men man kunde välja mellan gamla och nya grafiken, sen så skullle de flesta questen som kommit sen dess vara kvar + lite till nya grejer.Det kan man ju göra nu också Det kan man inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit.Asså shit? Dom la till trade limit av en anledning, för att stoppa RWT. Om jag fick ändra runescape? hmm....................................ta bort ivy's+ta bort alla som fick 99 genom ivy's. So? Sög för dem som inte RWT:de .Och gamla wilderness pking var ju ganska chill, visste inget på den tiden. Men kul var det ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 2006's runescape, inget annat. var riktigt facking nice att spela vid old school graphics och pengar betydde något iaf. Just nu är 1mille ingenting i runescape, och noobs ber utanför grand exchange för 3k. Jesus christ. Och gamla PK var ägig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 No trade limit.Asså shit? Dom la till trade limit av en anledning, för att stoppa RWT. Om jag fick ändra runescape? hmm....................................ta bort ivy's+ta bort alla som fick 99 genom ivy's. Vafan e det för skillnad om man RWT:ade lr inte ? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg