SNUFFINATOR Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Bara att söka på RSP 317 för dom som inte vet hur 317 ser ut. Måste nog säga att ja saknar det ;< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Ser ju precis likadant ut som när man drar alla settings till lägsta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Ta bort Trade limit och bara sätta dit så man ser vad sakerna är värda och ta bort Only Quick Chat för folk under 12 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Ta bort trade limits, :lol: Lägga till ¨gamla¨ wildy men ha pvp världar endå. ¨Nerfa¨ overpowred vapen utom g maul :) luv teh maulz. :P Ta bort Ivy's eller bara folk som bottar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockadde99 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 genom att få till baka det som innan för jag hade en riktigt ägig gubbe i wc lvl 76 och att det står till exempel aittempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Det enda jag vill, är att ta tillbaka gamla wildy-systemet och ta bort Trade Limits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Nytt magi och str vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Att kunna skicka meddelanden till vänner som är offline.. Och att pets ska kunna anfalla... Detta är bara vad jag tycker dom borde lägga till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Att kunna skicka meddelanden till vänner som är offline.. Och att pets ska kunna anfalla... Detta är bara vad jag tycker dom borde lägga till. Det kan dom om man är i en Multi combat zone. Det är därför steel titans och sånna finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Att man skulle kunna göra sexuella tjänster :> Men seriöst skulle jag göra så att det skulle vara emot reglerna att göra "manipulerings merchant claner". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Att kunna skicka meddelanden till vänner som är offline.. Och att pets ska kunna anfalla... Detta är bara vad jag tycker dom borde lägga till. Det kan dom om man är i en Multi combat zone. Det är därför steel titans och sånna finns Han menade pets, inte summons. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Kunna skicka grejer via en post så jag kan skicka exempel ett svärd till min kompis så går han till posten och hämtar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg