GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 (redigerat) Hej! Hur ska jag göra för att kunna ha internet på ipod? När jag går in på WiFi och klickar på min internet, så kommer det upp en ruta och det står: Lösenord. Vad ska jag skriva där? Jag har titta på min router, men vet ej vad jag ska skriva, snälla hjälp. 1500 FM går till den som säger hur man gör, och om det funkar. Den snabbaste asså! Redigerat 16 Februari 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Prova med att skriva in din WEP-key. Kan finnas under routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 det har jag gjort. men jag tror inte att jag har trådlös nätverk utan min syrra, hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Lösenordet till routern möjligtvis? Den som installerade routern bör ju veta vad lösenordet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 ehm, men var ser man det? Kanske någonstans på kontrolpanelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Nej, det är sånt man bör komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Vem har installerat routern? Lösenordet måste man ju komma ihåg =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Dom som installerat det, fråga din morsa/farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Dom vet inte heller, men den killen jag köpte ifrån sa att jag ska surfa in påmin router? Vad innebär det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Vadå, sa han bara "surfa in på din router"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Vadå, sa han bara "surfa in på din router"? ja nu höjer jag priset till 500fm Vadå, sa han bara "surfa in på din router"?ja nu höjer jag priset till 500fm 800fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Testat att klicka OK utan att skriva någonting när du du ska ange lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.