Hoppa till innehåll

Ipod Touch

GangstaLean

Rekommendera inlägg

Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/

Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD

Menar du att lösenordet är ip adressen? :o Jag har också prövat med det. DAMN YOU APPLE!!!

Kanske någon fattar nu, elr jag xD

Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det?

3G

På routern alltså, och står det något om WLAN under eller på sidan av den? (routern :P)

Nej, och den är från telia tror jag

namnlös.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SSID är namnet på routern.

Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart.

Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SSID är namnet på routern.

Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart.

Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta.

Han kan inte lösenordet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så inget som någon skrev hjälpte dig alls? o_O

Jo någon borde få alla FM eftersom någon sa till honom att han ska akriva lösenordet. Jag var hemma hos honom och han visste inte vad han skulle skriva så någon borde få dom.

Hemma hos honom? Vem ska få alla FM da?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...