GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/ Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD Menar du att lösenordet är ip adressen? :o Jag har också prövat med det. DAMN YOU APPLE!!! Kanske någon fattar nu, elr jag xD Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det? 3G På routern alltså, och står det något om WLAN under eller på sidan av den? (routern :P) Nej, och den är från telia tror jagnamnlös.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 (redigerat) SSID är namnet på routern. Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart. Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta. Redigerat 16 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 (redigerat) Vilken modell är det på routern? borde stå på den. Redigerat 16 Februari 2010 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 SSID är namnet på routern. Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart. Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta. Han kan inte lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Då har han väl inget att göra på apples hemsida och sedan skylla på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Gisa var jag skriver detta från? iPod! Nu kom jag äntligen på koden hehe. Tack för alla som försökte hjälpa mig! Tråden kan låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Så inget som någon skrev hjälpte dig alls? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Så inget som någon skrev hjälpte dig alls? o_OJo någon borde få alla FM eftersom någon sa till honom att han ska akriva lösenordet. Jag var hemma hos honom och han visste inte vad han skulle skriva så någon borde få dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Så inget som någon skrev hjälpte dig alls? o_OJo någon borde få alla FM eftersom någon sa till honom att han ska akriva lösenordet. Jag var hemma hos honom och han visste inte vad han skulle skriva så någon borde få dom. Hemma hos honom? Vem ska få alla FM da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Kan dela ut 800 jämnt till alla som försökte /nod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Det skulle bara räcka till 2 pers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.