DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 JA HAR MÖTT HAN MIT LUGIA ANVÄNDE hydropump och skadade 50 hp på han.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Fattar inte mycket om battle tower förlorar på första machen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja, jag förlorar åsså på första matchen hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 JAG BRUKAR KLARA 2,3 matcher.......sen förlorar jag........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jAG KLARAR ALTID BARA EN MATCH EFTER FÖRLORAR JAG DET VAR NÄR INTE JAG HADE CELEBI MEN NU NOKAR JAG ALLA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vilket spel? I G/S (och jag tror i Crystal också) kan man inte möta de legendariska fåglarna... och i G/R/B/Y så möter man Moltres i Victory Road... snackar ni om R/S så borde det ju vara i GBA-forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Battle Tower finns bara på Crystal när det gäller GBC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag har klarat en på lv 20 Ho ho ho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Har du försökt söva ner honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Har du försökt söva ner honom? Nej,sånt e fegt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Om ni pratar om Battle Tower på Crystal så ljuger ni nu. Man kan inte möta Moltres där. Och om ni pratar om Battle Tower på R/S så borde denna tråden flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg