Hoppa till innehåll

Battle tower!


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade

Har du försökt söva ner honom?

Nej,sånt e fegt

Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade

Har du försökt söva ner honom?

Nej,sånt e fegt

Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil:

Chansaen att fånga en Pokemon kan öka tredubbelt om man söver den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade

Har du försökt söva ner honom?

Nej,sånt e fegt

 

nej det är faktis bättre jag klara av 6 tränare på lv 50...........

 

 

:1_15firing: :1_15firing: :1_15firing: :1_15firing:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället

Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag klarar till femte matchen oftast på lvl 10.

Jag har alla mina pokemon på lvl 10.

Dom e superbra.

Alla kan hyperbeam m.m.

Min bästa är en kangaskan med sky attak och fly och hyperbeam och fireblast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället

Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker.

 

 

Så har man både Surf och Hydropump, skall man skita i Hydropump då?

Jag har fått för mig att den e eftecktivare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället

Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker.

 

 

Så har man både Surf och Hydropump, skall man skita i Hydropump då?

Jag har fått för mig att den e eftecktivare!

Jepp, det ska du. Den är starkare sett till attackkraft(120 mot 95), men med 100 mot 85 i accuracy är det bara 7 emellan, och med 10 mer PP är det avgjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...