Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Har du försökt söva ner honom? Nej,sånt e fegt Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Har du försökt söva ner honom? Nej,sånt e fegt Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil: Chansaen att fånga en Pokemon kan öka tredubbelt om man söver den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade Har du försökt söva ner honom? Nej,sånt e fegt nej det är faktis bättre jag klara av 6 tränare på lv 50........... :1_15firing: :1_15firing: :1_15firing: :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag klarar till femte matchen oftast på lvl 10. Jag har alla mina pokemon på lvl 10. Dom e superbra. Alla kan hyperbeam m.m. Min bästa är en kangaskan med sky attak och fly och hyperbeam och fireblast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag klarar till femte matchen oftast på lvl 10. Jag har alla mina pokemon på lvl 10. Dom e superbra. Alla kan hyperbeam m.m. Min bästa är en kangaskan med sky attak och fly och hyperbeam och fireblast. Femte! Vet du att man kan gå till ett Pokemoncenter mellan varje tränare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker. Så har man både Surf och Hydropump, skall man skita i Hydropump då? Jag har fått för mig att den e eftecktivare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Man kan ju ha båda två. Fast det är lättare att träffa med Surf och den är ganska kraftig ändå. Fast hydr pump är också bra, men jag tror nog det är bättre att ha Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag brukar jämt vina dom som jag brukar använda är mewtwo lv100 celebi lv100 mew lv 100 och ibland nåra andra tex suicune lv 100 hitmonlee lv 100 och så vidare men det är bra lag satt ni vet men kanske ganska svåra att få tag i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker. Så har man både Surf och Hydropump, skall man skita i Hydropump då? Jag har fått för mig att den e eftecktivare! Jepp, det ska du. Den är starkare sett till attackkraft(120 mot 95), men med 100 mot 85 i accuracy är det bara 7 emellan, och med 10 mer PP är det avgjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 SLUTA NU! Nu blir jag riktigt arg, och skulle ge dig en Varning om du inte slutar! Läs reglerna, jag postade en link i den andra tråden! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg