asabrasa Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 ok nu har jag fått ett erbjudande av min kusin som bor i Danmark, han vill byta sin ps3 mot mitt 360. jag har 360, 2 kontroller, 15 spel, en extra 20 gigs hårdisk. han har en ps3 (gammal version som man kan spela ps1 och 2 spel på) 1 kontroll, 5 ps3 spel och 4 ps2 spel. är det värt att byta med honom? detta kommer vara ett permanent byte för jag träffar honom för första gången Irl när bytet sker. finns det några nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Ja, det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Skulle inte tveka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag hade nog undvikit ett byte, faktiskt, även om jag själv föredrar PS framför x-lådan. Jag menar, du får en kontroll mindre, vilket innebär att du inte kan lira med polare (och som vi alla vet så finns det ju inget bättre än att knäcka alla totalt på varenda spel), dessutom får du färre spel (4 av dem dessutom till PS2, brukar ju inte bli samma känsla när man spelar äldre spel på nyare konsoll) och det tredje och sista, du har dessutom en extra hårddisk. Jag låter detta tala för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag skulle nog säga nej, det är inte värt det. Ditt 360 + spel värt mycket mer än hans PS3 + spel (i nuläget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jag skulle nog säga nej, det är inte värt det. Ditt 360 + spel värt mycket mer än hans PS3 + spel (i nuläget).Eh what? Gamla versionen av PS3 är värd mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Fundera lite själv :) Vi kan inte bestämma vad du vill elr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Fundera lite själv :) Vi kan inte bestämma vad du vill elr inte... Nu är det så att hon är tveksam själv och behöver tips av oss medlemmar. :P Själv skulle jag tacka nej, att få en kontroll mindre är väldigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Skulle inte göra det, säger inte det för jag är 360 ägare men ändå. Som Simple sa: Du får 1 kontroll mindre, mindre spel och att du har en extra hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Ja, men en begagnad Xbox är knappt värd 1000 kronor, ett gammalt PS3 är värt minst 3000, en kontroll kostar inte mycket alls, och spelen antagligen inte mer än 100 kronor styck, själv tycker jag det är ett självklart byte Redigerat 22 Februari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 ett gammalt PS3 är värt minst 3000 Snarare max 3000. Man kan få ett nytt Ps3 + Ps2 för ~4000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Fundera lite själv :) Vi kan inte bestämma vad du vill elr inte... Nu är det så att ("hon") är tveksam själv och behöver tips av oss medlemmar. :P Själv skulle jag tacka nej, att få en kontroll mindre är väldigt dåligt. ok bytet är klart nu så tråden kan låsas, jag bytte till mig ps3an för jag vill ha god of war 3. btw darklight jag är en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.