w4nkarN Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 1 nuke och 3 chopper Gunners Man kan inte få nuke i camp package :_ Jo :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 1 nuke och 3 chopper Gunners Man kan inte få nuke i camp package :_ Jo :_ Whoot?! Nej, man kan inte få Nuke i camp package. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 man kan inte få nuke i care package eller emergency airdrop, bekräftat av infinity ward själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP!Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Öh, ammo, UAV, UAV, predator? :P Får inte nåt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) går visst att få EMP!Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. # 4 Kills Care Package Care Package Description: Airdrops a random killstreak or ammo. If you can't get to the high level killstreaks on your own, use this. Just throw the red signal flare and wait for the helicopter to drop the package. The package can be stolen by anyone, even by your team mates, so be careful! Care Packages can be seen on the radar by everyone. It's marked green if it's friendly, otherwise red since it belongs to the enemy team. Care Packages, Emergency Airdrops and Tactical Nukes can't be acquired from the package. Below are the drop rates: 14.78% - Ammo 14.78% - UAV 13.04% - Counter-UAV 10.43% - Sentry Gun 10.43% - Predator Missile 9.57% - Precision Airstrike 6.09% - Harrier Strike 6.09% - Attack Helicopter 4.35% - Pave Low 4.35% - Stealth Bomber 2.61% - Chopper Gunner 2.61% - AC-130 0.87% - EMP Källa: themodernwarfare2.com Redigerat 21 Februari 2010 av DeathMetal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) går visst att få EMP!Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. jo det går att får EMP i Care Package jag har själv sätt det Redigerat 21 Februari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. jo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdropjag har själv sätt det Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. jo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdrop jag har själv sätt det Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det. Jag har fått det två gånger i Care Package, så det borde vara lika med Emergency Airdrop. Redigerat 21 Februari 2010 av Jote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 enligt iw så går det inte att få EMP i emergency airdrop, fast jag har för mig att jag har sett det någon gång. och om det finns till care package varför inte till emergency airdrop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. jo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdrop jag har själv sätt det Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det. jag märkte det jag tog bort det när jag läste på hemsidan som DeathMetal skickade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP!Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. det går visst att få emp, jag har fått det flera gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg