xpliT Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. det går visst att få emp, jag har fått det flera gånger... Nej det går inte att få det i ett Emergency Airdrop, den killstreak som tråden handlar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. det går visst att få emp, jag har fått det flera gånger... Nej det går inte att få det i ett Emergency Airdrop, den killstreak som tråden handlar om. hur förklarar du då att jag har fått det flera gånger???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Många tycks inte förstå, Care package och Emergency airdrop droppar inte samma saker, till exempel så är det vanligaste att få i Care package ammo och UAV medans i Emergency är det vanligaste Sentry gun och Counter-UAV. I Care package är det cirka 1% chans att få EMP medans i Emergency går det inte. går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. det går visst att få emp, jag har fått det flera gånger... Nej det går inte att få det i ett Emergency Airdrop, den killstreak som tråden handlar om. hur förklarar du då att jag har fått det flera gånger???? Det förklarar vi med att du troligtvis inte talar sanning. Kolla hemsidan jag länkade innan ni fortsätter att prata emot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 går visst att få EMP! Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara. Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop. jo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdrop jag har själv sätt det Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det. Jo, har fått det själv, kan du bara vara tyst?När ja körde split fick min polare EMP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 det kanske är skillnad mellan 360 och pc? men jag tror att jag har fått emp i emergency airdrop, kan mycket möjligt ha varit en care package också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag är säker på det. Att man kan, har fått det många gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag är säker på det. Att man kan, har fått det många gånger..Orka argumentera mot nån som dig, håller fortfarande på med p12 fasoner och använder "din kompis" som exempel/bevis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag är säker på det. Att man kan, har fått det många gånger.. Orka argumentera mot nån som dig, håller fortfarande på med p12 fasoner och använder "din kompis" som exempel/bevis. Bara för du vet att du har fel? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Snacka om att inte hålla sej till tråden. Sluta bråka om man inte kan få EMP eller inte. Får typ bara UAV och låga killstreaks i EA's, de får mina lagkamrater :) Allt över 5 tar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Snacka om att inte hålla sej till tråden. Sluta bråka om man inte kan få EMP eller inte. Får typ bara UAV och låga killstreaks i EA's, de får mina lagkamrater :) Allt över 5 tar jag. Välkommen till min värld när jag har Scavenger får jag nästan bara Ammo :P B) Jag fick 2 ammo i 1 EA. Tänkte inte på att ge bort dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 fick precis värsta emergency airdropen 2 ammo resupply och två counter-uav :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 fick precis värsta emergency airdropen 2 ammo resupply och två counter-uav :( sånt är jobbigt men det blir ju 8 killstreak iallafall, tillsammans det är typ det jag får som högst eller 1 UAV, 2 Counter UAV och 1 prededor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg