Hoppa till innehåll

Bästa Emgancy Airdrop?

MW2

Rekommendera inlägg

går visst att få EMP!

Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.

Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop.

det går visst att få emp, jag har fått det flera gånger...

Nej det går inte att få det i ett Emergency Airdrop, den killstreak som tråden handlar om.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 98
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

går visst att få EMP!

Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.

Nej det går inte att få det i ett Emergency Airdrop, den killstreak som tråden handlar om.

hur förklarar du då att jag har fått det flera gånger????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många tycks inte förstå, Care package och Emergency airdrop droppar inte samma saker, till exempel så är det vanligaste att få i Care package ammo och UAV medans i Emergency är det vanligaste Sentry gun och Counter-UAV.

I Care package är det cirka 1% chans att få EMP medans i Emergency går det inte.

går visst att få EMP!

hur förklarar du då att jag har fått det flera gånger????

Det förklarar vi med att du troligtvis inte talar sanning. Kolla hemsidan jag länkade innan ni fortsätter att prata emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

går visst att få EMP!

jo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdrop

jag har själv sätt det

Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det.

Jo, har fått det själv, kan du bara vara tyst?

När ja körde split fick min polare EMP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snacka om att inte hålla sej till tråden. Sluta bråka om man inte kan få EMP eller inte.

Får typ bara UAV och låga killstreaks i EA's, de får mina lagkamrater :) Allt över 5 tar jag.

Välkommen till min värld

när jag har Scavenger får jag nästan bara Ammo :P B)

Jag fick 2 ammo i 1 EA. Tänkte inte på att ge bort dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...