NUKE Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Chopper Gunnar, AC130, Harrier och UAV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ille Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) 1st chopper 2st ac130 1stpredator min sämsta är 3 ammos o en UAV *Emergency Airdrop Slöseri med killstreak imo. Om du dör så får du glatt upp en ruta som säger "blablabla saved your care package!!" eller vad det är.. det e ju bra man får XP av det Redigerat 8 Juli 2010 av ille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Emp, emp,emp, emp, emp AC130, Choppergunner, emp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Man kan inte få EMP i Emergency airdrop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Typ 3 UAV pch 1 ammo, har aldrig fått nåt bra i EA så jag kör aldrig med den killstreaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Man kan inte få EMP i Emergency airdrop.Varför har alla så in i helvetes svårt att fatta att man kan få det. har fått det många gånger och ja, finns inte mkt mer att säga.. BTW: Harrier_AC130_Pave Low_Stealth Bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Nej, det kan man inte. Nej, du har inte fått en EMP i ett EA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Nej, det kan man inte. Nej, du har inte fått en EMP i ett EA. NEJ.. bara i ett Care Package.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ..Ja? Det var ju exakt det jag sa? När bestämde du dig för att hålla med mig? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ..Ja? Det var ju exakt det jag sa? När bestämde du dig för att hålla med mig? :S Nu, förstod fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 På en FFA match fick jag chopper gunner, ac-130, stealth bomber och harrier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Jag tror det var AC130 x2, Chopper gunner och Predator Dock så fick jag bara Predator, för alla andra kom utanför banan B) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg