Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Och nu är den OffTopic den här tråden! Btw så fick ja en gång; 1 AC - 130 1 Chopper Gunner 1 Harrier Strike 1 Ammo De va de bästa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Hmm... Det bästa jag har fått med Emergency Airdrop skulle nog vara på Sub Base när jag fick: 1 x AC130 1 x Chopper Gunner 1 x Predator Missile 1 x Counter-UAV :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 haha, en kille idag som fick 3 AC130, pwn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 haha, en kille idag som fick 3 AC130, pwn.Fett grymt. såg på youtube, en kille fick 4 counter uav's xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 haha, en kille idag som fick 3 AC130, pwn.Haha, fan vilken tur man måste ha för att få 3 AC130 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 (redigerat) Det dåligaste jag fått är: x4 - Resupply :P Men en match så gjorde care package glitchen. I lådorna fick jag i ordning, AC130, AC130, Pavelow, Pavelow, Chopper Gunner. Had e typ 60- 3 den matchen :P Jag fick inget annat mellan lådorna utan fick dom efter varandra! LOLZ PWNAGE Redigerat 26 Februari 2010 av TeamCupa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det dåligaste jag fått är: x4 - Resupply :P Men en match så gjorde care package glitchen. I lådorna fick jag i ordning, AC130, AC130, Pavelow, Pavelow, Chopper Gunner. Had e typ 60- 3 den matchen :P Jag fick inget annat mellan lådorna utan fick dom efter varandra! LOLZ PWNAGE Hur funkade det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 2x AC130 1x Predator Missile 1x Chopper gunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Det dåligaste jag fått är: x4 - Resupply :P Men en match så gjorde care package glitchen. I lådorna fick jag i ordning, AC130, AC130, Pavelow, Pavelow, Chopper Gunner. Had e typ 60- 3 den matchen :P Jag fick inget annat mellan lådorna utan fick dom efter varandra! LOLZ PWNAGE Hur funkade det? Vadå? Hur klart som helst?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 (redigerat) Mitt bästa nu är på Rundown. 1 x AC130 1 x Chopper Gunner 2 x Predator missile(s) Det sorgliga är dock att jag kallade in min Emergency Airdrop vid den där bensinmacken(?) Tja, det var ju inget fel med det, men kallade in den vid sidan om, in mot hörnet, (svårt att förklara) Så min AC130 & Chopper Gunner hamnade på taket av bensinmacken(?). Tror att jag spenderade nån minut med att försöka få ner dom. Hoppade som en idiot, etc. :P Synd att mina predator's klarade sig medan min AC130 & CG fastnade... Varför, ooh, varför kunde det inte ha varit tvärtom? Ve och fasa! *Dramatisk*. Anyhoo, det har varit mitt bästa.. Synd att jag inte fick använda två av dom bara. :P Redigerat 28 Februari 2010 av YaTwice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Mitt bästa nu är på Rundown. 1 x AC130 1 x Chopper Gunner 2 x Predator missile(s) Det sorgliga är dock att jag kallade in min Emergency Airdrop vid den där bensinmacken(?) Tja, det var ju inget fel med det, men kallade in den vid sidan om, in mot hörnet, (svårt att förklara) Så min AC130 & Chopper Gunner hamnade på taket av bensinmacken(?). Tror att jag spenderade nån minut med att försöka få ner dom. Hoppade som en idiot, etc. :P Synd att mina predator's klarade sig medan min AC130 & CG fastnade... Varför, ooh, varför kunde det inte ha varit tvärtom? Ve och fasa! *Dramatisk*. Anyhoo, det har varit mitt bästa.. Synd att jag inte fick använda två av dom bara. :P Man kan få tag på dom om man hoppar och trycker på direkt på knappen där man tar dom.Då fastnar man i luften o tar den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Mitt bästa nu är på Rundown. 1 x AC130 1 x Chopper Gunner 2 x Predator missile(s) Det sorgliga är dock att jag kallade in min Emergency Airdrop vid den där bensinmacken(?) Tja, det var ju inget fel med det, men kallade in den vid sidan om, in mot hörnet, (svårt att förklara) Så min AC130 & Chopper Gunner hamnade på taket av bensinmacken(?). Tror att jag spenderade nån minut med att försöka få ner dom. Hoppade som en idiot, etc. :P Synd att mina predator's klarade sig medan min AC130 & CG fastnade... Varför, ooh, varför kunde det inte ha varit tvärtom? Ve och fasa! *Dramatisk*. Anyhoo, det har varit mitt bästa.. Synd att jag inte fick använda två av dom bara. :P Man kan få tag på dom om man hoppar och trycker på direkt på knappen där man tar dom.Då fastnar man i luften o tar den ;) så gjorde jag en gången Care Package hade kommit på ett tak i Wastleland vid bunken alla hoppade som idioter för att få tag på den jag höll inte fyrkant och hoppade och vips, så hade jag den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg