Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Jag kan inte använda spotify för att den stannar kvar i offline läge även när jag har internet startat Vad kan vara problemet? Står: Unable to connect to spotify. Trying to reconnect... (error code 0). Har prövat att stänga ner spotify och startat igen, logga in och ut. Inget fungerar. Kan inte heller komma in på deras huvudsida. Är det fel på deras system? Någon annan som kommer in på sin spotify? Redigerat 20 Februari 2010 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Är så för de flesta nu (alla?). Säkert något med Spotifys servers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Är inte så för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Testa med att starta om datorn... Det löser många problem som jag har haft med spotify. Edit* Ne jag testade jag med nu och det fungerar inte. Redigerat 20 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 När det här händer brukar jag bara starta om datorn och då funkar resten. Brukar Spotify krascha med andra program i bakgrunden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Spotify är tillfälligt nere just nu tror jag, Den är i "offline" läge för mig med inget att göra åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Samma här, fast har error code 117 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Jag kan inte använda spotify för att den stannar kvar i offline läge även när jag har internet startat Vad kan vara problemet? Står: Unable to connect to spotify. Trying to reconnect... (error code 0). Har prövat att stänga ner spotify och startat igen, logga in och ut. Inget fungerar. Kan inte heller komma in på deras huvudsida. Är det fel på deras system? Någon annan som kommer in på sin spotify? Testa restarta din router om du nu har en eller ditt modem. För mig fungerar det felfritt, men ibland loggas jag och ut in av någon konstig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Jag själv bräkte nyss ur mig en finfin ramsa över just detta problem, men antagligen är det något fuffens de har för sig eftersom att en hel del verkar lida av samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Jag kan inte använda spotify för att den stannar kvar i offline läge även när jag har internet startat Vad kan vara problemet? Står: Unable to connect to spotify. Trying to reconnect... (error code 0). Har prövat att stänga ner spotify och startat igen, logga in och ut. Inget fungerar. Kan inte heller komma in på deras huvudsida. Är det fel på deras system? Någon annan som kommer in på sin spotify? Det har kommit en ny uppdatering av spotify idag ladda ner den så funkar det ;P oj srry läste inte hela ne hemsidan funkade vist inte häller.. det e nog något fel idag då... DEN FUNKAR NU IGEN SPECCA SPOTIFY.COM FAN VAD NICE DOM GJORDE SIDAN xD Redigerat 20 Februari 2010 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Ja funkar nu igen, så nu ska jag lyssna skiten ur mina favvo låtar. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Funkar inte igen. Unable to update spotify (error code 501). Spotify will operate in offline mode. Funkar det för er andra? Edit installerade om, fungerar nu. Redigerat 22 Februari 2010 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.