pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Hej jag o några kompisar tänkte göra en cs tunering någon dag fixa lite cs servar o köra lite turneringar... vad e det vi ska tänka på ska lägga upp en hemsida med resultat mm. men finns det något mer ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Att ha många som deltar och möligt viss några priser och några riktigt stabila och bra servers! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Att ha många som deltar och möligt viss några priser och några riktigt stabila och bra servers! okej tack aa tänkte försöka få med mins 30 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 det är nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonb Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Skill-level på din klan? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Skill-level på din klan? :Dvem frågar du`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonb Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Skill-level på din klan? :Dvem frågar du`? pontaxxr, eller du får väl svara om du också vill B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Skill-level på din klan? :D vem frågar du`? pontaxxr, eller du får väl svara om du också vill B) har ingen klan men jag är typ midd något.(fast jag spelar typ inte längre) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonb Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Skill-level på din klan? :D vem frågar du`? pontaxxr, eller du får väl svara om du också vill B) har ingen klan men jag är typ midd något.(fast jag spelar typ inte längre) Okejokej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Vill gärna va med adda toraj på steam OBS! Ni snackar väl om CS source EDIT:har köpt anthology med Redigerat 27 Mars 2010 av AMIR23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Blir det nåt eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Blir det nåt eller inteTroligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg