Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 idag när jag startade mitt wow så såg jag att det var en massa ränder som gick överallt på skärmen, händer aldrig annars när jag spelar cod elr cs elr något. är det fel på wow så jag bör installera om det elr kan det vara fel på grafikkortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 idag när jag startade mitt wow så såg jag att det var en massa ränder som gick överallt på skärmen, händer aldrig annars när jag spelar cod elr cs elr något. är det fel på wow så jag bör installera om det elr kan det vara fel på grafikkortet? Är dom kvar? Annars vare nog bara grafikkortet som spökade :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 idag när jag startade mitt wow så såg jag att det var en massa ränder som gick överallt på skärmen, händer aldrig annars när jag spelar cod elr cs elr något. är det fel på wow så jag bör installera om det elr kan det vara fel på grafikkortet? Är dom kvar? Annars vare nog bara grafikkortet som spökade :( jo dom är alltid där när jag startar spelet, så jag provar att ominstallera men jag ska kolla grafikkortet också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Oftast när det är såna problem så är det inte fel på kortet, utan det behöver bara uppdateras. Oftast.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Skicka screenshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg