Rhino Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Asså jag är i thailand, händer sånna här.. 100 per 40sekund. Det kommer mer, och mer. som ja skrev. drygt 100 varje 40sekund. Vet inte vad det är, äre spamm? bara för ja är i thailand? Redigerat 21 Februari 2010 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Hydrocodone verkar ha med droger att göra iallafall. Pobox.com verkar ha något med "spam filter" att göra när jag googlar på det. Ser konstigt ut. Hoppas någon kan mer än jag på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Känns som att du har någon trojan som använder din dator till att skicka spamm/virus. Starta din dator i felsäkertläge och virussök sedan. Hittar du inget så installera AVG Free istället. Skulle du mot förmodan inte hitta någonting med AVG så råder jag dig till att söka med spybot search and destroy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lägg upp en hjt-logg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lägg upp en hjt-logg.Hjt?Kan inget om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Lägg upp en hjt-logg.Hjt?Kan inget om datorer. hijackthis, googla på det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.