Gäst DarkLight Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Ett problem som jag fick för ungefär en timme sedan. Jag gick in på add och remove programs som det heter på engelska och jag har bara 6 program där. Har ju många fler program i start-knappen? Jag har testat starta om datorn, men gav inget resultat. Det ser ut såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jag vet inte hur man löser just det där, men ladda ner Ccleaner, där ser du alla dina program och kan avinstallera dem, precis som i "Lägg till och ta bort program". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jag vet inte hur man löser just det där, men ladda ner Ccleaner, där ser du alla dina program och kan avinstallera dem, precis som i "Lägg till och ta bort program". I Computer Cleaner så finns alla gamla program kvar. Men inte i Lägg Till Och Ta Bort Program. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Jamen prova att ta bort de igen, fast i CCleaner. Annars är det väl bara att högerklicka på programmen i startmenyn och ta bort de. Redigerat 21 Februari 2010 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jamen prova att ta bort de igen, fast i CCleaner. Annars är det väl bara att högerklicka på programmen i startmenyn och ta bort de. Hm.. Varför Ccleaner? Den andra metoden skall också funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Ja, gör som du vill, men det är enklare i Ccleaner och då försvinner även onödiga registerposter och annat skräp. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Ja, gör som du vill, men det är enklare i Ccleaner och då försvinner även onödiga registerposter och annat skräp. Tror jag. Nu ville jag inte ha hjälp med hur man gör det med Ccleaner, utan den andra metoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 1. Datorn har flippat ur. eller 2. Du är inte admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.