Erram Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) Lite nybörjare på det här, lol. Jag har nokia 5800 xpressmusic, hur gör jag? Redigerat 21 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Du kan inte ladda ner gratis från spotify, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 21 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Du kan inte ladda ner gratis från spotify, såklartHmm? Konstigt, jag såg när min kompis gjorde det och han har gratis spotify =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Hur gör man då? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Du kan inte ladda ner gratis från spotify, såklartHmm? Konstigt, jag såg när min kompis gjorde det och han har gratis spotify =/ han använde replay music kanske ? och spelade in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hur gör man då? Ingen som vet?Fråga din kompis? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fixa fram låtar till mobilen, det kan du göra genom att ladda ner ett program (finns så många) sen lägger du dom i ''Music'' mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ladda ned låtarna från spotify för en liten slant och för över dom till mobilen som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Ladda ned låtarna från spotify för en liten slant och för över dom till mobilen som vanligt. Jag har inte vetat att man kan föra över låtar från Spotify till mobil? Men nu vet jag det i alla fall. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.