WishCookie Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Eftersom att det inte finns något djur fourm på fuska så tänkte jag skriva här. Jo jag letar efter en renrasig pudel med helst vit päls. Pappa gillar inte svarta pudlar utan just vita. Jag har tittat lite på blocket och hittar ingen vit pudel. Förutom en ful vit pudel som är alldeles för dyr 15000:- Men just varför vi vill ha en pudel är för att jag är allergisk mot andra hundra som fäller hår. Men till saken. Om någon av vet någon som säljer en vit pudel nära halland så skulle jag vara tacksam för svar. Redigerat 23 Februari 2010 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Eftersom att det inte finns något djur fourm på fuska så tänkte jag skriva här. Jo jag letar efter en renrasig pudel med helst vit päls. Pappa gillar inte svarta pudlar utan just vita. Jag har tittat lite på blocket och hittar ingen vit pudel. Förutom en ful vit pudel som är alldeles för dyr 15.00:- Men just varför vi vill ha en pudel är för att jag är allergisk mot andra hundra som fäller hår. Men till saken. Om någon av vet någon som säljer en vit pudel nära halland så skulle jag vara tacksam för svar. 15 kr är ju rätt billigt, varför inte köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Eftersom att det inte finns något djur fourm på fuska så tänkte jag skriva här. Jo jag letar efter en renrasig pudel med helst vit päls. Pappa gillar inte svarta pudlar utan just vita. Jag har tittat lite på blocket och hittar ingen vit pudel. Förutom en ful vit pudel som är alldeles för dyr 15.00:- Men just varför vi vill ha en pudel är för att jag är allergisk mot andra hundra som fäller hår. Men till saken. Om någon av vet någon som säljer en vit pudel nära halland så skulle jag vara tacksam för svar. 15 kr är ju rätt billigt, varför inte köpa den? Jag menar 15 tusen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 kolla på olika kännlar via google. Vi bor i stockholm och åkte till skåne för att köpa våran pudel. Jag tycker också det borde finnas ett husdjurs forum på Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 kolla på olika kännlar via google. Vi bor i stockholm och åkte till skåne för att köpa våran pudel. Jag tycker också det borde finnas ett husdjurs forum på Fuska.se! Kännlar? :S Du kan alltid hitta på blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) kolla på olika kännlar via google. Vi bor i stockholm och åkte till skåne för att köpa våran pudel. Jag tycker också det borde finnas ett husdjurs forum på Fuska.se! Kännlar? :S Du kan alltid hitta på blocket. Ummm Eftersom att det inte finns något djur fourm på fuska så tänkte jag skriva här. Jo jag letar efter en renrasig pudel med helst vit päls. Pappa gillar inte svarta pudlar utan just vita. Jag har tittat lite på blocket och hittar ingen vit pudel. Förutom en ful vit pudel som är alldeles för dyr 1500:- Men just varför vi vill ha en pudel är för att jag är allergisk mot andra hundra som fäller hår. Men till saken. Om någon av vet någon som säljer en vit pudel nära halland så skulle jag vara tacksam för svar. Sök här och se om du hittar nåt Redigerat 22 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 men asså 1500 kr är ju skit billigt för en hund http://lmgtfy.com/?q=billig+pudel+i+halland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 men asså 1500 kr är ju skit billigt för en hund http://lmgtfy.com/?q=billig+pudel+i+halland Femton Tusen skrev han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) men asså 1500 kr är ju skit billigt för en hund http://lmgtfy.com/?q=billig+pudel+i+halland Femton Tusen skrev han... Inte i första inlägget. Edit: Budget? Redigerat 22 Februari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Eftersom att det inte finns något djur fourm på fuska så tänkte jag skriva här. Jo jag letar efter en renrasig pudel med helst vit päls. Pappa gillar inte svarta pudlar utan just vita. Jag har tittat lite på blocket och hittar ingen vit pudel. Förutom en ful vit pudel som är alldeles för dyr 1500:- Men just varför vi vill ha en pudel är för att jag är allergisk mot andra hundra som fäller hår. Men till saken. Om någon av vet någon som säljer en vit pudel nära halland så skulle jag vara tacksam för svar. Sök här och se om du hittar nåt Finns kanske någon större stad nära där han bor som han köpa hunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Okej glömde sätta ditt en nolla till. Men ja det var 15000:- Jag letar men hittar inget. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Men, måste det vara en pudel? För det finns Lagotto Romagnolo (Krullhårig hund som ej fäller) Schapendoes (Långhårig golvmopp) och Tibetansk Terrier (Ännu längre hår) inom den budgeten som inte fäller hår. Tjöta med dina päron och diskutera huruvida det måste vara en pudel eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.