Encoder Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Vilka spel ska du köpa 2010? Just Cause 2. Heavy Rain. Det är bara dom som jag vet redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Heavy Rain. Battlefield: Bad Company 2. (Vet att det finns nu, men ska köpa.) FarCry 2. Jaa, jag hoppas också att du loggar in oftare, retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Heavy Rain GTA Episodes From Liberty City SKATE 3 (kanske) COD MW2 Det är dom jag siktar på mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 God of War 3 Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII Just Cause 2 Uncharted 2 Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 GTA Episodes From Liberty City Battlefield Bad Company 2 Heavy Rain (Kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort aja, dom jag vill ha men jag inte vet om jag kan köpa är Battlefield Bad Company 2, GTA IV och kanske Assians Creed II Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Detta är dem som jag vet och ska förboka eller har förbokat: Heavy Rain (förbokat ska hämta om 1-3 dagar) Skate 3 (ska förboka detta spel kommer jag förboka först) Final Fantasy 14 (ska nog förboka den) Star Wars The Force Unleashed 2 (har inte bestämmt mig än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ska tvinga farsan att köpa Bioshock 2 till mig! Question: Finns det till PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Enda som är helt säkert är Gran Turismo 5 du kommer nog att bli besviken det är skit kort Spelet har inte släppts än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lusen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Final Fantasy XIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Ska tvinga farsan att köpa Bioshock 2 till mig! Question: Finns det till PS3? Ja, det finns till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.