Gäst DarkLight Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Jag vill ha Heavy Rain så mycket. Grafiken är ju helgrym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Detta är dem som jag vet och ska förboka eller har förbokat: Heavy Rain (förbokat ska hämta om 1-3 dagar) Skate 3 (ska förboka detta spel kommer jag förboka först) Final Fantasy 14 (ska nog förboka den) Star Wars The Force Unleashed 2 (har inte bestämmt mig än) Lägger till några: Call Of Duty 7 Vietnam (om det kommer till PS3) Far Cry 3 (kanske) Tom Clancys Ghost Recon 4 (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Bra val. Jag tror att Heavy Rain är det vackraste, mest meningsfullaste och intressantaste spel jag någonsin spelat. Om man ska köpa endast ett spel, är det Heavy Rain i så fall? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Gran Turismo 5 ska jag köpa så fort det kommer ut, Heavy Rain köper jag kanske när det är lite billigare. Är inte en sådan som sitter och spelar så väldigt mycket spel. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 boostrom: Garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girec Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 inget, använd TBP ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Idiot. Dessutom heter det TPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 inget, använd TBP ^_^Ja för jag lär ju bli den första att förstöra mitt PS3 så jag kan spela nedladdade spel. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 inget, använd TBP ^_^ Man måste ha en chippad konsol för att kunna spela piratkopierade spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskPJ Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Har battlefield bad company 2, fifa 10, nhl, skate 2 och gta iv. Ska köpa skate 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Detta är dem som jag vet och ska förboka eller har förbokat: Heavy Rain (förbokat ska hämta om 1-3 dagar) Skate 3 (ska förboka detta spel kommer jag förboka först) Final Fantasy 14 (ska nog förboka den) Star Wars The Force Unleashed 2 (har inte bestämmt mig än) Lägger till några: Call Of Duty 7 Vietnam (om det kommer till PS3) Far Cry 3 (kanske) Tom Clancys Ghost Recon 4 (kanske) Hur kan det komma CoD 7 redan när det inte ens finns CoD 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 På sätt och vis så finns ju CoD 6 eftersom MW2 är den sjätte i serien. Det borde inte vara så svårt att förstå vad han syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.