HaSsE93 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel? btw, har provat starta om modemet, routern och datorn. Redigerat 22 Februari 2010 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel? btw, har provat starta om modemet, routern och datorn. Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel? btw, har provat starta om modemet, routern och datorn. Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare. Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något? det funkar jo visst, men kör man igång 2-3 program som kräver internet dör det. har aldrig varit så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Kolla först och främst uppkopplingen i ditt nätverk. Är den okej så ring till telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Tror jag har fixsat det. Stängde av brandväggen i Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Stänga av, du kan inte tillåta modemet eller dylikt istället ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.