Hoppa till innehåll

Mitt Internet Beter Sig Väldigt Konstigt.

HaSsE93

Rekommendera inlägg

Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel?

btw, har provat starta om modemet, routern och datorn.

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, det började idag när jag kom hem, internetet beter sig som det aldrig gjort förut. t.ex skulle köra igång spotify idag och då dog internet. men nu har det fixsat sig. men nu funkar inte det att starta MW2 MP längre, vad kan detta vara för fel?

Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken bredbandsleverantör har du? Det är säkert så att deras sladdar inte klarar kylan, blir säkert bättre när det blir varmare.

Telia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv haft problem med internet idag, och tror det är tack vare kylan. Jag skulle avvakta (är dock rätt van att det lägger av tack vare comhem.. men men) Jag har kunnat köra MW2 någolunda med lite lagg ibland, men sa du att det inte funkar alls? Borde stå något felmeddelande eller något?

det funkar jo visst, men kör man igång 2-3 program som kräver internet dör det. har aldrig varit så här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...