Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) vilken healing klass tycker ni är bäst? jag kör med resto druid (single target) Redigerat 22 Februari 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 vilken healing klass tycker ni är bäst? jag kör med resto druid (single target) Väldigt intressant tråd. <_< Spelat pala holy, priest disc och holy, resto druid och resto shaman. Tycker Paladin har varit roligast hittills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Spelat som alla fyra, tycker druid är roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 22 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 som single target tycker jag att druid är bäst sen paladin sen shaman och sist priest. som raid healer är ju priest klart mycket bättre men jag tycker nog att shaman är bäst som raid healer, synd bara att dom inte har så många AoE spells. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 som raid healer är ju priest klart mycket bättre men jag tycker nog att shaman är bäst som raid healerMakes sense Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag anser att druid är mer av raid healers än singel target, disc priest är singel target och paladin är singel target, Shaman är blandat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 när jag är shaman använder jag oftast chain heal så därför tycker jag att dom är raid healer. däremot så brukar jag inte köra så många AoE spells med druid. jag är alltid holy när jag kör priest så jag föredrar raid heal på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 som single target tycker jag att druid är bäst sen paladin sen shaman och sist priest. som raid healer är ju priest klart mycket bättre men jag tycker nog att shaman är bäst som raid healer, synd bara att dom inte har så många AoE spells. Du är helt lost grabben.. druid är helt klart bästa raid healing klassen, Både jag och den andra resto drooden i guildet pungar ut över 10k hps på alla bossar med mycket raidhealing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 när jag är shaman använder jag oftast chain heal så därför tycker jag att dom är raid healer. däremot så brukar jag inte köra så många AoE spells med druid. jag är alltid holy när jag kör priest så jag föredrar raid heal på dom. Wild Growth->Chain Heal. Fråga vilka end game guilds som helst så ser du att de prioriterar en druid över en shaman i raid healing. Iaf i de flesta fall.(Saknad av BL kan vara ett fall då det ignoreras) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Svårt att säga vad som är bäst, men vad jag har erfarenhet är väl Shaman/Druid mer raidhealer och Priest/Paladin single target healer? I vilket fall, tycker själv Shaman och Paladin är roligast att heala med, healade BT på 70 med Paladin, grymt kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Shamans har ju Totems och Chain heal. Druids har ju Tranquility och Wild Growth. Vet inte vad de andra har. Blood Tap? xD driver... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Tycker det är äckligt kul att heala som resto druid fast det kanske bara är jag :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg