Hoppa till innehåll

Healing Class

Stixx

Rekommendera inlägg

vilken healing klass tycker ni är bäst?

jag kör med resto druid

(single target)

Väldigt intressant tråd. <_<

Spelat pala holy, priest disc och holy, resto druid och resto shaman. Tycker Paladin har varit roligast hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som single target tycker jag att druid är bäst sen paladin sen shaman och sist priest.

som raid healer är ju priest klart mycket bättre men jag tycker nog att shaman är bäst som raid healer, synd bara att dom inte har så många AoE spells.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag är shaman använder jag oftast chain heal så därför tycker jag att dom är raid healer.

däremot så brukar jag inte köra så många AoE spells med druid.

jag är alltid holy när jag kör priest så jag föredrar raid heal på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som single target tycker jag att druid är bäst sen paladin sen shaman och sist priest.

som raid healer är ju priest klart mycket bättre men jag tycker nog att shaman är bäst som raid healer, synd bara att dom inte har så många AoE spells.

Du är helt lost grabben.. druid är helt klart bästa raid healing klassen, Både jag och den andra resto drooden i guildet pungar ut över 10k hps på alla bossar med mycket raidhealing

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag är shaman använder jag oftast chain heal så därför tycker jag att dom är raid healer.

däremot så brukar jag inte köra så många AoE spells med druid.

jag är alltid holy när jag kör priest så jag föredrar raid heal på dom.

Wild Growth->Chain Heal. Fråga vilka end game guilds som helst så ser du att de prioriterar en druid över en shaman i raid healing. Iaf i de flesta fall.(Saknad av BL kan vara ett fall då det ignoreras)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att säga vad som är bäst, men vad jag har erfarenhet är väl Shaman/Druid mer raidhealer och Priest/Paladin single target healer?

I vilket fall, tycker själv Shaman och Paladin är roligast att heala med, healade BT på 70 med Paladin, grymt kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...