Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hur långa är ni och hur mycket väger ni? Att vara fet innebär att man inte rör på sig tillräckligt och bara sitter hemma och inte är ute och rör på sig. Finns ju människor som är tjocka ändå om de rör på sig mycket. Den är gener som det kallas. Jag är själv 1.89 cm lång och väger 100 kilo. Kommer säkert växa några centimeter till, men inte många. Hur är det med er? Är ni tjocka? Spinkiga som en vandrande pinne eller är ni nöjda med eran vikt? Hur långa är ni? Korta? Normal längd eller väldigt lång? Själv så sitter jag mycket framför datorn och därför är jag så stor. Rör på mig nästan ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Längd:1.50cm. Vikt:44 kilo. Rör på mig ganska mycket eftersom jag går på boxning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Är inte boxning från 13år? Tänkte också börja fast dom sa att det är från 13 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Är inte boxning från 13år? Tänkte också börja fast dom sa att det är från 13 år Beror väl på vilken boxning man kör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1,85 74 kg "Har jag att skryta med" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1,85 74 kg "Har jag att skryta med" Sådär mycket måste jag väga. Hur kan du hålla den där vikten? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Är runt 165 cm lång, orkar inte mäta mig just nu. Väger 62 kilogram. Redigerat 23 Februari 2010 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 165 cm och 45 kg. Mitt BMI är runt 16. -.-' Men alla tycker jag äter mycket mer än de skulle tro att jag gör, så det är väl så att min mage är bra på att jobba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Runt 185cm och väger 72kg. Jag tränar hårt, men äter hårdare. Min kropp är vältränad. Mitt problem var dock att jag drack coca cola 24/7, fick givetivs inte sämre kropp eftersom jag träna hårt, men fick ju inte bättre. Men den blev mycket bättre nu när jag har sluta dricka läsk/äta godis o.s.v. Under jul lovet gick jag upp till 76 typ, men de har man fixat nu. Om man vill gå ner i vikt är det mycket mentalt. You gotta be strong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Jag var 168cm senast jag mätte mig men jag har nog växt några centimeter sen dess. 55 kilo väger jag tror jag. Och jag tränar inte så mycket egentligen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 1,85 74 kg "Har jag att skryta med" Sådär mycket måste jag väga. Hur kan du hålla den där vikten? :P Hålla den vikten? Umm, har 2km till och från bussen varje dag. Sen kör jag styrkepass på ~30min hemma var/varannan dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Är runt 175 cm lång. Väger 49. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg