Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Dendära ploster grejen värkar funka kanske testar. men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom. >.< DAMN GODNESS! Då har du dåliga föräldrar. Att raka sig får den personen i fråga själv bestämma. Inte ska föräldrar bestämma om du får raka dig eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Dendära ploster grejen värkar funka kanske testar. men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom. >.< DAMN GODNESS! Då har du dåliga föräldrar. Att raka sig får den personen i fråga själv bestämma. Inte ska föräldrar bestämma om du får raka dig eller inte. Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då. Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså. Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp! Ska jag slå ner honom eller ignorera honom? Redigerat 23 Februari 2010 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Dendära ploster grejen värkar funka kanske testar. men mina föräldrar vill inte att jag ska raka mig för det behöver jag inte säger dom. >.< DAMN GODNESS! Då har du dåliga föräldrar. Att raka sig får den personen i fråga själv bestämma. Inte ska föräldrar bestämma om du får raka dig eller inte. Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då. Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså. Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp! Ska jag slå ner honom eller ignorera honom? Beror väl på, om du är en liten skit så ska du nog ignorera honom, är du ett stort troll slå honom mellan benen. Redigerat 23 Februari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Bror på där också, hur du menar liten och stor skit. Liten = negativt? Eller menar du att Jätte = Positivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Bror på där också, hur du menar liten och stor skit. Liten = negativt? Eller menar du att Jätte = Positivt? Alltså, stor = lång och kraftig. Liten = Väldigt kort, inga krafter alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då. Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså. Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp! Ska jag slå ner honom eller ignorera honom? ingetdera, du skall raka dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Min farsa tillåter mig göra saker som han anser är okej då. Fast just nu håller han med morsan. Damn alltså. Min kompisar i skolan eller iaf en jävla skitunge i samma klass som mig går runt och och säger ''Titta där han har ju mustasch. Jag får sån damp! Ska jag slå ner honom eller ignorera honom? ingetdera, du skall raka dig Haha, kan säga att jag inte rakat mig på 3 veckor och mitt skägg såg ut som en jultomte! Men jag rakade mig sedan, och nu ser det mycket finare ut. :) Redigerat 23 Februari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Som på din avatar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Som på din avatar? :) Nja, inte så direkt. Men såhär: http://paxarcana.files.wordpress.com/2009/04/beard.jpg Om du kollar noga på gamlingens skägg på min avatar ser det ut som att han har bläckfiskar hängandes. Redigerat 23 Februari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Som på din avatar? :) Lol garvade där. Men vad gör man då? Jag kan inte gå till skolan såhär på måndag och låta den irriterande snorungen förlöjliga mig inför alla. Om man kunde skulle jag trycka upp en pinne hoss honom där solen inte skiner. Then he can burn in hell. Redigerat 23 Februari 2010 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Som på din avatar? :) Lol garvade där. Men vad gör man då? Jag kan inte gå till skolan såhär på måndag och låta den irriterande snorungen förlöjliga mig inför alla. Om man kunde skulle jag trycka upp en pinne hoss honom där solen inte skiner. Then he can burn in hell. Testa, så får vi se hur det kommer gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Som på din avatar? :) Lol garvade där. Men vad gör man då? Jag kan inte gå till skolan såhär på måndag och låta den irriterande snorungen förlöjliga mig inför alla. Om man kunde skulle jag trycka upp en pinne hoss honom där solen inte skiner. Then he can burn in hell. Testa, så får vi se hur det kommer gå. Är du seriös nu? För det är jag O.o Åter till ämnet. Hur övertalar man sina föräldrar? Redigerat 23 Februari 2010 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.