Gäst pong218 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Hej , jag har läst och kollat upp just fakta nu om Lockers. På forum säger folk att det kostar att få saker. Andra säger att det var helt gratis. Men hur är det egentligen? För just nu har jag 19 som jag lyckats skicka en invite till. Men jag undrar om tröjan man får vid tjugo kostar något? eller är det helt gratis, alltså ingen faktura osv. Så om någon där ute har fått 20 invites och fått tröjan kan berättaom det kostande något vore det väldigt snällt , även om det finns någon som beställt hem någon "gratis" pryl från Lockerz. //MVH Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Det är gratis. Det är gratis, ja. Men man måste få en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Det är gratis. Det är gratis, ja. Men man måste få en invite. No shit sherlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Det är gratis. Det är gratis, ja. Men man måste få en invite. No shit sherlock. Vad vill du? Han ville veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Innan du börjar skriva ditt inlägg borde du läsa första inlägget. Så du ska veta vad trådskparen undrar och vad trådens syfte är. Om TS redan har fått sitt/sina svar finns det ingen anledning för dig att svara på frågan/frågorna igen. Jag har sett dig göra detta i många andra trådar. Hoppas du lär dig nu. Förlåt för OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.