MrJesper Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Exeggutor är en Psychic/Grass. Men den OCH Celebi har så grymt många svagheter. Svagheterna Fire x 2 Ice x 2 Ghost x 2 Flying x 2 Dark x 2 Poison x 2 Bug x 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Skumt, var säker på att man bara använde Leaf Stone. Men du har rätt, kollade serebii också. Gräs/psykpokemon ska du ha iaf, celebi är båda. :) (fast den kan man inte få) klart man kan, bara att göra celebi ägg glitchen. Men snälla David, jag som trodde att du var världens främste särskrivningshatare. ;)Förresten så är det inget roligt att spela om man fuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) ok, förlåt, men "celebiäggglitchen" ser förjävligt ut. dessutom är detta pkmn-forumet, jag kan göra mitt bästa i att stava förjävligt, jag kommer fortfarande vara bland de bästa på det i detta forumet. Iaf, det är inget fusk, det är en glitch, och det är det enda sättet att få celebi utan att använda game shark eller liknande på de engelska spelen. http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Celebi_egg_trick Redigerat 24 Februari 2010 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Celebiägg-glitchen. Att utnyttja glitchar räknas som fusk enligt mig. Jag vet att man inte kan få den annars men ändå, möjligtvis skulle jag göra det om jag var klar med hela Pokédexen utom Celebi och ville klara ut spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Corsola Och en psyk typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) mitt team just nu är Typhlosion red gyrados ho-oh ampharos ? ? Jag vill gärna ha förslag på två bra. tack på förhand!!! pro tip:http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1445539 du kan ju också titta igenom dessa trådar: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Se...ultimata+teamet Redigerat 25 Februari 2010 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Umbreon och Pidgeot är sjukt bra i högre levlar, men Umbreon är svår att få tag på + att den är svår att träna på låga levlar p.g.a dess kassa Attack-stats. Men ändå! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Nu vet jag ! Corsola och Espeon ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Umbreon och Pidgeot är sjukt bra i högre levlar, men Umbreon är svår att få tag på + att den är svår att träna på låga levlar p.g.a dess kassa Attack-stats. Men ändå! :Pw00t? det där får du gärna förklara, om pidegeot hade varit så bra hade den inte varit en av de lättaste pkmn:en att få tag på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Umbreon och Pidgeot är sjukt bra i högre levlar, men Umbreon är svår att få tag på + att den är svår att träna på låga levlar p.g.a dess kassa Attack-stats. Men ändå! :Pw00t? det där får du gärna förklara, om pidegeot hade varit så bra hade den inte varit en av de lättaste pkmn:en att få tag på. Den är lätt att träna. Mitt förra team på Silver hade bara 2 som jag faktiskt ANVÄNDE, och de var Pidgeot och Meganium. den var i lvl 60-nånting, och ägde ut E4 tillsammans med Meganium. Pidgeot är alltså bättre än man tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ge mig ett bra moveset på en Pidgeot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ge mig ett bra moveset på en Pidgeot.Quick Attack (inte väldigt användbar men den lär sig ingen bättre), Wing Attack, Fly, Mirror Move. Jag brukar inte använda TMs så jag vet ingen bättre, men dessa attacker gör jobbet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg