Gäst DarkLight Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Bioshock 2 och Heavy Rain helt klart. Heavy Rain verkar vara skitballt. Bioshock 2 är ju epic det också, då ettan var extremt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIII Final Fantasy är svårt att förstå sig på om man inte spelat de övriga spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIII Final Fantasy är svårt att förstå sig på om man inte spelat de övriga spelen. Nej, Alla Final Fantasy efter 7 är i stort sett självständiga. Jag tycker du ska satsa på God of War eller Final Fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIIIFF13 är inte alls lika bra som de föregående i serien, satsa inte på det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIIIFF13 är inte alls lika bra som de föregående i serien, satsa inte på det först Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIII FF13 är inte alls lika bra som de föregående i serien, satsa inte på det först Hur vet du det? För att jag har spelat den japanska versionen en bra bit in, sen har det ju också fått mycket sämre betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag är säker på GoW 3 så nu ska jag kanske ta ett till men vet ej vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag är säker på GoW 3 så nu ska jag kanske ta ett till men vet ej vilket.ta då Mag eller Heavy rainHeavy rain (bra story spel) Mag (skitbra onlinespel Only multiplayer online) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Men vad tror ni om Final fantasy XIII FF13 är inte alls lika bra som de föregående i serien, satsa inte på det först Hur vet du det? För att jag har spelat den japanska versionen en bra bit in, sen har det ju också fått mycket sämre betyg Ja, det fick ju bara 49/50 av en av Japans största speltidningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) 7/10 av GRSE... De skrev att det var repetitivt och linjärt. Redigerat 5 Mars 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Läste att de Square Enix tänker starkt på att göra en remake på FF13. Stämmer de verkligen, låter riktigt absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.