mussetusse Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Hej! När jag hade klarat hela super mario sunshine (d.v.s. alla banor + bonusbanor och sådana gula fåglar) så fick jag 85 stjärnor. Men ska man inte ha 120 Shine Sprites för att ha klarat allt? Så nu då, ska jag köpa stjärnor för blåa coins, eller hur då annars :( Tacksam för svar :-D Mussetusse :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Japp, köp shine sprites för dina blåa mynt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mussetusse Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Japp, köp shine sprites för dina blåa mynt. :) Tack så jättemycket för detta svar, men hur ska jag då samla ihop alla, jag har ju redan tagit alla blåa coins på alla banor... tror jag :P kan nån där ute ge tips? :) Skrev jag att jag bara hade ca 85 stjärnor. Blir inte det rätt jobbigt att samla ihop så många coins som behövs till 120 Shines :blink: ? Mussetusse Redigerat 2 Mars 2010 av mussetusse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Om du har tagit alla shine sprites och alla blåa mynt (vilket är ganska många, har för mig att det var typ 30 per bana) så borde du få 120 shine sprites när du köper shines för dina blåa mynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Japp, det finns 30 blå coins på varje bana. Sedan finns det 20 i Delfino Plaza och 10 i Corona Mountain. Det är inte direkt lätt att hitta alla dock. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mussetusse Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Japp, det finns 30 blå coins på varje bana. Sedan finns det 20 i Delfino Plaza och 10 i Corona Mountain. Det är inte direkt lätt att hitta alla dock. ;:Tack för svaret ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 man får shine sprites om man plockar 100 gula coins i en värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg