💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Söker Skribenter

79 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :)

Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vists, jag är med.

What could possibly go wrong?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;)

Men att vara moderator är ju skoj.

Ett tag.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett tag.

...tycker du inte det är skoj att vara skribent så skall du ju inte ansöka. Självklart skall skribenterna som väljs göra det för att det är kul och för att man vill hjälpa till, inte för att få saker.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett tag.

...tycker du inte det är skoj att vara skribent så skall du ju inte ansöka. Självklart skall skribenterna som väljs göra det för att det är kul och för att man vill hjälpa till, inte för att få saker.

Jag tycker ju det är skoj om jag får en belöning. :o
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett tag.

Jag tycker ju det är skoj om jag får en belöning. :o

Men det får du inte, alltså är det inte skoj för dig och du behöver inte ansöka :)

7 Mar 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Är intresserad.

-Har få stavfel

-Är inne på Fuska flera gånger per dag

-Känner till medlemmarna

-Varit medlem någorlunda länge

-Har mycket tid över

EDIT:

-Har VG i både svenska och engelska

-Har erfarenhet

Senast ändrad:

9 Mar 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag är kanske för ung och har inte varit medlem så länge, men jag ansöker väl. :)

+

- Jag har bra grammatik och är bra på svenska.

- Aktiv, jag är inne på fuska dagligen.

- Har mycket tid på kvällarna, speciellt på vardagar.

- Har koll på andra medlemmar

-

- Jag har inte varit medlem så jättelänge om man jämnför med andra medlemmar.

- Jag är ung, bara 13 år.

Hm, känner på mig att jag har något stav/grammatikfel nu bara för att jag skrev om bland annat min grammatik och stavning...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Ett ynka stavfel här och där tycker jag inte spelar någon stor roll.

et ynnka stavfel här ohc där tyker jag inte spelar någonstor roll

12 Mar 2010

Är det nästa vecka en slutsats är dragen om vem/vilka som blir skribenter på F.SE?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är det nästa vecka en slutsats är dragen om vem/vilka som blir skribenter på F.SE?

http://www.f.se/ ? :huh:
13 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

Jag anmäler mig som skribent det ända är att jag inte varit medlem så länge men kan rätt mycket.

14 Mar 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej, jag antar att jag bör göra en seriös ansökan

om det ska bli nåt av det här.

Positiva grejer:

- Jag kan min grammatik, om vi säger så

- Jag har varit medlem väldigt länge

- Jag är förhållandevis aktiv på forumet

- Jag har oändliga mängder fritid

Negativa grejer då:

- Jag kan ibland skriva onödigt långa texter för att bara komma fram till en väldigt kort slutsats

- Jag tappar lätt tålamodet när jag har att göra med saker jag inte är så intresserad av

- Öm... det är svårt att komma på negativa saker om sig själv :(

Senast ändrad:

15 Mar 2010
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Då är beslutet taget, skribenter kommer att införas på sidan. Dock kommer inte detta att gå "live" förrän tidigast under sommaren då rätt mycket arbete kommer att få göras så att skribenter får tillgång till alla verktyg som kan vara bra att ha. Det går dock bra att skriva ner att man är intresserad i den här tråden. Förmodligen ges besked i maj/juni ifall man fick bli skribent.

Senast ändrad:

16 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

Jag ansöker om det, för att jag har varit medlem länge och är måttligt aktiv och jag har väl inte dom största stavfelen?(Nästan varje dag efter kl. 6).

Låter kul förresten. ^_^

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Jag ansöker om det, för att jag har varit medlem länge och är måttligt aktiv och jag har väl inte dom största stavfelen?

Bara att ha någorlunda kunskaper inom grammatik och firefox inbyggda stavningskoll så fixar man det bra.
17 Mar 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag ansöker!

Positivt:

Bra grammatik. Vissa stavfel.

Aktiv.

Negativt:

Jag är inte över 15.

Kommer inte på så mycket annat :P

EDIT: Såg inte att det var över nu :(

Om du läste så står det att man fortfarande kan skriva om man är intresserad

20 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag ansöker!

Positivt:

Bra grammatik. Vissa stavfel.

Aktiv.

Negativt:

Jag är inte över 10.

Kommer inte på så mycket annat :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag blir gärna skribent här på Fuska. Tror att det finns ett visst sug för att läsa texter The Moose skrivit. Absolut inte för att skryta, men dels för att folk här på fuska känner igen älgen. Jag driver även en spelblogg här,

http://loading.se/blogg.php?user_id=10691

och tror definitivt att jag kan tillföra Fuska.se med massor med roliga texter. Allt ifrån fusk, spelkrönikor och nyheter.

Behärskar det svenska språket mer än väl och har oftast en rolig tvist på mina texter samtidigt som jag absolut inte får texterna att bli oseriösa och enformiga att läsa.

Har dessutom erfarenhet av att vara skribent från en sida som hette www.gamecontrol.se som dessvärre inte finns längre. Här fick jag ständigt uppdatera sidan med spelrelaterade nyheter och även föra min spelblogg.

Senast ändrad:

ja vil järna va skrivare fö ja tkr ja ahr gansska bra stavning o så o ja e jete snel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in