Hoppa till innehåll

Fuska.se Söker Skribenter


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett fusk som gör att du får oändligt med ammo!

 

Se till att du har med dig soldater och välj en av dem. Ställ dig framför honom, då kommer det en ruta till vänster där det står: hold "x" to take ally`s...

Se till att han inte har samma vapen som dig, skjut slut på ditt skott, då börjar din gubbe att ladda om. Byt då vapen med soldaten, då laddar han om ditt vapen.

När han är färdig tar du tillbaka vapnet, då är det fullt med ammo igen!

 

 

 

 

Så! Btw, nödvändigt ''fusk''.

Redigerat av loopen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett fusk som gör att du får oändligt med ammo!

 

Se till att du har med dig soldater och välj en av dem. Ställ dig framför honom, då kommer det en ruta till vänster där det står: hold "x" to take ally`s...

Se till att han inte har samma vapen som dig, skjut slut på ditt skott, då börjar din gubbe att ladda om. Byt då vapen med soldaten, då laddar han om ditt vapen.

När han är färdig tar du tillbaka vapnet, då är det fullt med ammo igen!

 

 

 

 

Så! Btw, nödvändigt ''fusk''.

 

 

 

 

Det är fortfarande ett fusk?

 

Men som sagt tidigare behöver sådana fusk bättre grammatik och sånt. 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att ni söker skribenter här på sidan, själv är jag ju en ganska gammal medlem här på sidan och jag har erfarenhet av hur sidan fungerar. Jag registrerade mig i början av 2008.

 

 

Att vara en skribent här på Fuska.se skulle inte passa dåligt! Jag sitter här varje dag i timmar framför sidan och har en god svenska och stavar sällan fel.

 

Att lägga upp bilder på spel som inte finns, är väl en sak jag har tänkt mig att göra och redigera fusk.

 

Och när jag rättar fusk är jag väldigt noggrann och gör sällan fel. Läser igenom fusken flera gånger för att se om det finns ett enstaka fel eller något dylikt.

 

 

Jag bor i Stockholm är 17 år gammal och går första året på gymnasiet. Läser till att bli IT-tekniker.

 

Varför jag ska bli skribent här på Fuska.se? Jag tycker jag är mogen nog, jag är seriös i allt jag skriver och jag tror nog jag skulle fixa till det här arbetet ganska bra!

 

Hur många skribenter skall tillsättas, om jag får fråga?

 

Finns ju ganska många onödiga fusk på sidan som inte fungerar eller helt enkelt är onödiga att ha här. Så jag tar och kollar igenom dessa och kanske tar bort dessa onödiga fusk.

 

/DarkLight

"Jag registrerade mig i början av 2008."

 

Registrerad: 19/10-2009

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Kul att ni söker skribenter här på sidan, själv är jag ju en ganska gammal medlem här på sidan och jag har erfarenhet av hur sidan fungerar. Jag registrerade mig i början av 2008.

 

 

Att vara en skribent här på Fuska.se skulle inte passa dåligt! Jag sitter här varje dag i timmar framför sidan och har en god svenska och stavar sällan fel.

 

Att lägga upp bilder på spel som inte finns, är väl en sak jag har tänkt mig att göra och redigera fusk.

 

Och när jag rättar fusk är jag väldigt noggrann och gör sällan fel. Läser igenom fusken flera gånger för att se om det finns ett enstaka fel eller något dylikt.

 

 

Jag bor i Stockholm är 17 år gammal och går första året på gymnasiet. Läser till att bli IT-tekniker.

 

Varför jag ska bli skribent här på Fuska.se? Jag tycker jag är mogen nog, jag är seriös i allt jag skriver och jag tror nog jag skulle fixa till det här arbetet ganska bra!

 

Hur många skribenter skall tillsättas, om jag får fråga?

 

Finns ju ganska många onödiga fusk på sidan som inte fungerar eller helt enkelt är onödiga att ha här. Så jag tar och kollar igenom dessa och kanske tar bort dessa onödiga fusk.

 

/DarkLight

"Jag registrerade mig i början av 2008."

 

Registrerad: 19/10-2009

 

Jag har haft ett annat konto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Kul att ni söker skribenter här på sidan, själv är jag ju en ganska gammal medlem här på sidan och jag har erfarenhet av hur sidan fungerar. Jag registrerade mig i början av 2008.

 

 

Att vara en skribent här på Fuska.se skulle inte passa dåligt! Jag sitter här varje dag i timmar framför sidan och har en god svenska och stavar sällan fel.

 

Att lägga upp bilder på spel som inte finns, är väl en sak jag har tänkt mig att göra och redigera fusk.

 

Och när jag rättar fusk är jag väldigt noggrann och gör sällan fel. Läser igenom fusken flera gånger för att se om det finns ett enstaka fel eller något dylikt.

 

 

Jag bor i Stockholm är 17 år gammal och går första året på gymnasiet. Läser till att bli IT-tekniker.

 

Varför jag ska bli skribent här på Fuska.se? Jag tycker jag är mogen nog, jag är seriös i allt jag skriver och jag tror nog jag skulle fixa till det här arbetet ganska bra!

 

Hur många skribenter skall tillsättas, om jag får fråga?

 

Finns ju ganska många onödiga fusk på sidan som inte fungerar eller helt enkelt är onödiga att ha här. Så jag tar och kollar igenom dessa och kanske tar bort dessa onödiga fusk.

 

/DarkLight

"Jag registrerade mig i början av 2008."

 

Registrerad: 19/10-2009

 

Jag har haft ett annat konto.

 

*Host* Member *Host*.

 

Skulle gärna ansöka.

 

Tycker att min svenska är relativt bra.

Har ofta mycket tid över på kvällarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

 

"Jag registrerade mig i början av 2008."

 

Registrerad: 19/10-2009

 

Jag har haft ett annat konto.

 

Då har du alltså brytit mot reglerna (§9).

 

Nej, jag sa till Admin att ta bort mitt "Member" konto och då gjorde han det och då skapade jag ett nytt.

 

Nog med det, fortsätt on-topic.

Redigerat av DarkLight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Man bör nog vara över en viss rank för att vi ska kunna se över lite inlägg av er så vi kan se att ni är lämpliga.

Vadå, så om man är mini fuskare kan man inte bli en skribent? O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kanske inte ens skriver E/engelska med en versal, men det är fortfarande inget som jag är överseriös med. Jag skrev ju trots allt att min svenska är i stort sett felfri.

Det är endast egennamn som har stor bokstav i svenska, så som Kalle, Nintendo eller Pokemon. Aldrig saker som tandkräm, måndag eller japanska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...