VAZE Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Skrivet 25 Februari 2010 Finns det någon addon för warlocks som visar när man får backlash buffen? (när shadowbolt och incinirate blir instant). Jag menar typ att det kommer något mitt på skärmen eller något eftersom jag alltid glömmer att kolla uppe i hörnet.
zkAro Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Skrivet 25 Februari 2010 Du kan ju alltid ladda ner MSBT (MikScrollingBattleText) och så finns det en inbyggd trigger där som det kommer att stå Backlash! där du har just det scrollareat. Men om den triggern inte e inbyggd kan du alltid skapa den själv :P
prophet Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) EventAlert Mitt tips är att ladda ner satrina buff frames och skapa en egen bar mitt i rutan där du kan lägga upp spells som du vill hålla koll på. Backlash, trinketprocs etc. Redigerat 25 Februari 2010 av prophet
Ryssfemma Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Skrivet 26 Februari 2010 Själv använder jag NAO som warrior, då den visar om jag har Bloodsurge aktiverat (instant slam). Jag trivs med den och visar tydligt med själva proccikonen sidan om karaktären.
Rekommendera inlägg