SnowppeN Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Som ämnesrubriken säger Mitt/Min Ljud/Mick dampar ! När jag snackar på skype t.ex så ekar min mick och om jag lixom har ljud på Cs t.ex så hörs de som F-a-n. Jag har sänkt micken och sånt i inställningar på skype och på datorn.......Jag misstänker ljudkortet men vet inte. HJÄLP? Redigerat 25 Februari 2010 av SnowppeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Som ämnesrubriken säger Mitt/Min Ljud/Mick dampar ! När jag snackar på skype t.ex så ekar min mick och om jag lixom har ljud på Cs t.ex så hörs de som FAN Vad har du för operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Öh har ingen anning om vad de är xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Öh har ingen anning om vad de är xDWindows XP, Windows Vista eller Windows 7? Kan vara bra att säga vad ditt headset heter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Öh har ingen anning om vad de är xDWindows XP, Windows Vista eller Windows 7? Kan vara bra att säga vad ditt headset heter också. Windows XP och mitt headset är Steelseries siberia v2. ( Big-size) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Kan ju va ljudkortet, eller är det din internet som är laggig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Ska prova att fixa nytt ljudkort ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Installera de senaste moderkortsdrivrutinerna. Du har förmodligen inbyggt ljudkort, så drivrutinerna för det är på moderkortsskivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 28 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Installera de senaste moderkortsdrivrutinerna. Du har förmodligen inbyggt ljudkort, så drivrutinerna för det är på moderkortsskivan. Kan du förklara hur/var jag installerar de där moderkortsdrivrutinerna? :D (Sorry men jag kan ingenting XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.