Nissebils Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 En kompis skickade ett medelande med "är det ditt foto? [En Länk]" när man öppnade den så kom det fram om man ville hämta en bild eller inte och jag tröck ja, ovetade som jag var sen var man tvungen att trycka kör när man skulle starta bilden, lite konstigt tyckte jag, och vipps så började den spamma!!! Hjälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Gör systemåterställning till en dag tillbaka om du verkligen måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Skrev han det på engelska? Min kompis skickade också såna länkar och han skrev på engelska, jag visste att det inte var han för att han är inte så bra på engelska. Jag tror att det e någon som har börjat hacka alla acc. Om du tror att det är ett virus så ska scana din dator och se om du hittar ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det ända sättet att få bort dessa MSN-virus är att omformatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Det ända sättet att få bort dessa MSN-virus är att omformatera datorn.Inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Bara klicka inte på länkar du inte känner igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.