Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Finns det något lätt GIF- PNG och andra såna rörliga bilder program. Checka min avatar, sån skulle ja vilja göra. typ såna. så nåt bra, lätt? Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 §4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). Tror din avatar räknas som det.. Du är ute efter animering ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 §4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). Tror din avatar räknas som det.. Du är ute efter animering ? Typ, antar det? För bilden ska röra sej, endast bilden. ge mej helst inte skit program som Pivot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Jag ska vara ärlig, kan inte ett skit om animering.. Men läs här kanske --> http://www.grafisktforum.org/archive/index.php/t-2394.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Adobe flash cs3 är jätte bra animerings program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Adobe flash cs3 är jätte bra animerings program.Till att göra bilder med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) §4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). Din avatar bryter emot reglerna. [edit] Såg inte att det redan var postat. Iallafall så funkar Adobe Imageready till det ändamålet. Redigerat 27 Februari 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 §4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). Din avatar bryter emot reglerna. [edit] Såg inte att det redan var postat. Iallafall så funkar Adobe Imageready till det ändamålet. Adobe Imageready finns numera inbygd i Photoshop sedan Photoshop 8.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 §4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). Din avatar bryter emot reglerna. [edit] Såg inte att det redan var postat. Iallafall så funkar Adobe Imageready till det ändamålet. Adobe Imageready finns numera inbygd i Photoshop sedan Photoshop 8.0. Jaså? Det var nytt. Och jag som alltid har undrat varför inte Imageready har kommit med mina nyare photoshop versioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.