SNUFFINATOR Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Rekomenderar Mx518. Haft den i säkert 3 år och den funkar fortfarande perfekt.Köpte den på samma gång som min dator, fick den idag. Jävligt bra hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Logitech MX518 is the way to go. Men det finns en nyare som ser ut att vara lika skön som MX518 som heter G9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Logitech MX518 är jävligt bra, haft den runt 2 år och funkar lika bra som när jag prövade den första gången. Ska du ha en datormus (inte data dvs) så rekommenderar jag starkt MX518, billig och jävligt bra kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Logitech MX518 is the way to go. Men det finns en nyare som ser ut att vara lika skön som MX518 som heter G9. G9 är då allt inte bättre än MX518 imo. Hade den ett tag, slutade med att jag hatade den. :( Microsoft IntelliExplorer 3.0 ftw! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.