valtteri Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 jag undrar varför du spelar runescape? det har jag undrat länge nog! jag spelar för att jag e inne för strategi spel, och runescape är det:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag spelar inte RuneScape för att det är dålig grafik och det verkar tråkigt. Yipee, nu blev jag anmäld också. Tyckte att om man skulle ge anledningar till varför man spelar tunescape så kunde man även ge anledningar till varför man inte gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag spelade för att jag gillar att lvla skills xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Spelar för att köra pvp. Sen spelade jag för att klara massa quest. Jag har spelat i omgångar. Ibland spelar jag jätte mycket, sen tröttnar jag bara på det. Just nu spelar jag inte alls. Efter alla updates har det blivit tråkigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Spelar för att köra pvp. Sen spelade jag för att klara massa quest. Jag har spelat i omgångar. Ibland spelar jag jätte mycket, sen tröttnar jag bara på det. Just nu spelar jag inte alls. Efter alla updates har det blivit tråkigare. Jag spelar också i omgångar och så gillar jag inte pvp men quests är nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag har spelat runescape i snart 4 år, sen så är det super enkelt för mig att skaffa pengar(gp). Jag har massa andra gubbar som har bra skills osv.. Det är nog därför man kör runescape här. Men som sagt, börjar tröttna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Det är lätt att få tag på, tar också bara 5 minuter att skaffa memb via mobilen. Lvl 73 member, adda Rat man479, har bytt namn till Kat Viking. Går gärna ut på hunting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Det är lätt att få tag på, tar också bara 5 minuter att skaffa memb via mobilen. Lvl 73 member, adda Rat man479, har bytt namn till Kat Viking. Går gärna ut på hunting... Gött, ska du med o hunta dusts?? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Loggar in på RS nu, vad heter du så jag kan adda dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Jag vet inte varför jag spelar RuneScape. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Loggar in på RS nu, vad heter du så jag kan adda dig?Gunnarpung :D Men tvivlar på att du kan hunta dusts... Du behöver lvl 65 slayer och dom e lvl 96 eller nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg