Encoder Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Tjenare, jag behöver tips på filmer! Zombie, Action eller komedi ska det vara :] Jag är tacksam för svar :] Redigerat 27 Februari 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P De två filmerna är verkligen inte bra. Resident Evil eller Land Of The Dead skulle jag rekommendera när det gäller Zombiefilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Hot Shots! om du inte sett den så är det ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P De två filmerna är verkligen inte bra. Resident Evil eller Land Of The Dead skulle jag rekommendera när det gäller Zombiefilmer. Wat. De äger ju. Vill man se riktig zombiefilmer så är det dock Romeros filmer och Zombi-filmerna (utan e) som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P De två filmerna är verkligen inte bra. Resident Evil eller Land Of The Dead skulle jag rekommendera när det gäller Zombiefilmer. Wat. De äger ju. Vill man se riktig zombiefilmer så är det dock Romeros filmer och Zombi-filmerna (utan e) som gäller. Romeros filmer är ju ganska bra. Men jag blev besviken på ZombieLand, trodde den skulle vara mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P De två filmerna är verkligen inte bra. Resident Evil eller Land Of The Dead skulle jag rekommendera när det gäller Zombiefilmer. Wat. De äger ju. Vill man se riktig zombiefilmer så är det dock Romeros filmer och Zombi-filmerna (utan e) som gäller. Romeros filmer är ju ganska bra. Men jag blev besviken på ZombieLand, trodde den skulle vara mycket bättre. Zombieland har jag sett, men ska checka på Shaun of the dead :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 DAWN of the dead är då mycket bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Doghouse är ju också en sån konstig zombie/komedi/action film xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Två filmer som faller under alla tre kategorier är väl Zombieland och Shaun of the Dead :P De två filmerna är verkligen inte bra. Resident Evil eller Land Of The Dead skulle jag rekommendera när det gäller Zombiefilmer. Wat. De äger ju. Vill man se riktig zombiefilmer så är det dock Romeros filmer och Zombi-filmerna (utan e) som gäller. Romeros filmer är ju ganska bra. Men jag blev besviken på ZombieLand, trodde den skulle vara mycket bättre. Zombieland har jag sett, men ska checka på Shaun of the dead :P DO IT FAGGOT. Man kan inte ogilla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 28 days later Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 The Messengers är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.