najzzz Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Tja, tror ni att min dator klara det här grafik kortet? Eller finns det ett bättre som min dator klarar av i det prisklassen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ja din dator "klarar" det grafikkortet, och nej, du får inget bättre kort i den prisklassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Jag får inte tag på information om vilket moderkort det har. Men och du ska byta grafikkort på din dator kan det hända att garantin inte gäller längre. EDIT: KalphiteQ hann före. Redigerat 27 Februari 2010 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Jag får inte tag på information om vilket moderkort det har. Men och du ska byta grafikkort på din dator kan det hända att garantin inte gäller längre. Som du ser har han redan ett Ati Radeon, alltså har han PCI-E där det nya passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Tack beställer det imorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.