MrJesper Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Hej! Vad är ditt favorit item? 1. Rare Candy 2. PP UP 3. Lemonade (Jag vet faktiskt inte varför men det är nånting som gör att jag gillar lemonade). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Bara Items? inte key items? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Carbon eller Calcium (det som boostar attackstyrka med +1 iaf) PP UP Lemonade (+80 hp för 300 spänn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Rare candy sacred ash alla typ boostande items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Rare candy är sämst ju!!! 1. Full heal 2. Max potion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Sacred ash är förbaskat bra, använde den innan Champion-striden första gången jag körde mot E4 på gold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Bara Items? inte key items? key items går bra. Rare candy är sämst ju!!! 1. Full heal 2. Max potion Rare Cany är ju bra. En Rare Candy = 1 level. Kopiera dem i Crystal/Guld/Silver och du får en 100lvl pkmn! Sacred ash är förbaskat bra, använde den innan Champion-striden första gången jag körde mot E4 på gold.Vad är Sacred Ash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Sacred ash är ett item som Ho-oh håller i när man fångar honom, som gör att alla pokémon i teamet blir fullständigt healade, ett bärbart engångs-pokécenter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Sacred Ash Rare Candy Full Heal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 mitt Lucky Egg <3 ger 50% mer exp. från alla man dänger ner ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Rare candy är sämst ju!!! 1. Full heal 2. Max potion Rare Cany är ju bra. En Rare Candy = 1 level. Kopiera dem i Crystal/Guld/Silver och du får en 100lvl pkmn! Jo, du kanske kan skaffa en lvl 100 pokemon snabbt, men du får mkt sämre stats då, än om du lvlar en till 100 sj... Altså värdelösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Dessutom kan det klassas som fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg