Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Men Cat, dte var ju länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Ja det var det, men det som gällde på den tiden gäller i princip fortfarande. Inte speciellt mycket har faktiskt ändrats. Redigerat 1 Mars 2010 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Ja det var det, men det som gällde på den tiden gäller i princip fortfarande. Inte speciellt mycket har faktiskt ändrats.Enda skillnaden är att när admin gjorde om reglerna ville han även att vi skulle dra ner på varnandet och helst bara ge ut tillsägningar i framtiden. Han ville att varningar skulle vara en "rare" sak, så bara dom som missköter sig och bara vill förstöra sidan får en varning.Jag tycker jag har lyckats med dettta ganska bra, vet inte med andra moderatorer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Jag tror "bumpa ej stenålderstrådar" hamnade under den så missbrukade gamla §1.11. :/ Jag ger mest ut tillsägelser hela tiden, men när man ser att en person gjort samma fel ett trettiotal gånger så får de faktiskt en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Finns det inte någon anledning så faller det bumpande inlägget under 1.11 och tråden låses och/eller varning/tillsägelse utdelas.Tror du inte har kollat på reglerna på några år, det är ju 3.9 nuförtiden... :o Min poäng kvarstår. Finns det ingen anledning till att bumpa trådfan, gör det inte. Folk krånglar så förbannat med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.